آمار احکام بورس دکتری از ابتدای امسال/ صدور 320 حکم فرصت مطالعاتی

 آمار احکام بورس دکتری از ابتدای امسال/ صدور 320 حکم فرصت مطالعاتی 

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان آمار احکام صادر شده بورس دکتری را از ابتدای سال جاری تا 17 مهر ماه 474 مورد اعلام کرد.

دکتر احمد غلامی مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان با اشاره به احکام صادر شده بورس دکتری از ابتدای سال جاری تا 17 مهر 93 گفت: از ابتدای سال جاری 370 حکم بورس داخل، 59 حکم بورس مربیان و 45 حکم بورس تبدیل داخل  صادر شده است.

وی ادامه داد: احکام  45 موردی که برای تبدیل بورس صادر شده است براساس آیین نامه سابق بوده چرا که اکنون تبدیل بورس داخل نداریم.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان افزود: درمجموع می توان گفت از ابتدای سال جاری تا 17 مهرماه 474حکم بورس دکتری صادر شده است.

وی ادامه داد: سیاست وزارت علوم افزایش و گسترش فرصت تحقیقاتی کوتاه مدت شش ماه است که به دانشجویان دکتری بورسیه و  غیر بورسیه تعلق می گیرد.

غلامی افزود: از ابتدای سال تا 17 مهر ماه، 294 حکم فرصت مطالعاتی تحقیقاتی 6 ماه خارج از کشور و 26 مورد نیز حکم فرصت مطالعاتی تحقیقاتی کوتاه مدت داخل کشور صادر شده که در مجموع 320 حکم فرصت مطالعاتی کوتاه مدت از ابتدای سال صادر شده است.  

تعداد بازدید : 547

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید