تمدید مهلت شرکت در جذب هیات علمی پزشکی/ افزایش ظرفیت جذب دانشگاه‌ها

تمدید مهلت شرکت در جذب هیات علمی پزشکی/ افزایش ظرفیت جذب دانشگاه‌ها

مهلت شرکت در يازدهمين فراخوان جذب و استخدام عضو هيات علمي پيماني در رشته هاي علوم پايه و باليني دانشگاهها و دانشكده‌هاي علوم پزشكي و موسسات آموزش عالي و پژوهشي وابسته تا 7 آبان ماه تمدید شد.

ثبت نام به صورت متمركز و اينترنتي بوده و ملاك ثبت نام در فراخوان متقاضيان گرفتن كد رهگيري و ارسال مدارك درخواستي در مهلت مقرر به صورت حضوري يا پستي به دبيرخانه هيات اجرايي جذب هيات علمي دانشگاه مربوطه است.

میزان اعلام نیاز دانشگاه های علوم پزشکی پیش از این یک هزار و 238 نفر اعلام شده بود که با اضافه شدن اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی تهران، جیرفت، کرمانشاه، دانشکده علوم پزشکی آبادان و انستیتو پاستور ایران و تغییرات اعلام نیاز برخی از دانشگاه ها این تعداد به یک هزار و 435 نفر افزایش یافت.

دارا بودن دانشنامه تخصصي و فوق تخصصي (و يا گواهي دوره فلوشيپ) در رشته هاي باليني و دانشنامه دكتری تخصصی (Ph.D) و يا مدرك كارشناسي ارشد در رشته هاي علوم پايه و حداكثر سن براي داوطلبين استخدام كه مدرك كارشناسي ارشد داشته باشند 35 سال و براي دارندگان دانشنامه دكتري تخصصي (Ph.D) و دانشنامه تخصصي و فوق تخصصي و يا دوره فلوشيپ 45 سال از جمله شرایط اختصاصی  است

بر اساس مصوبات هيات عالي جذب شوراي عالي انقلاب فرهنگي، نخبگان مي توانند جهت شركت در فراخوان 4 انتخاب داشته باشند كه باید دو انتخاب آموزشي و دو انتخاب پژوهشي باشد . واجدين شرايط نخبگي با امتياز ويژه در فرآيند پذيرش هيات علمي دانشگاهها داراي اولويت هستند مشروط بر آنكه گواهي نخبگي را در زمان شركت در فراخوان ارائه کنند. در هر دانشگاه / دانشكده در شرايط مساوي ، اولويت استخدام با متقاضيان بومي است.

شركت افراد مشغول به تحصيل در فراخوان ممنوع است و اين دسته از افراد مي توانند پس از فراغت از تحصيل و اخذ مدرك دانشگاهي بالاتر و انجام يك سال از تعهدات در فراخوان هاي آتي شركت کنند

 

ممنوعیت شرکت متقاضياني كه از طريق آموزش از راه دور (دوره هاي مجازي) و يا دوره‌ هاي غيرحضوري تحصيلات خود را به پايان رسانيده اند. متقاضيان دارنده مدرك تحصيلي بالاتر از رشته و مقطع اعلام شده در فراخوان ، حق شركت در فراخوان اعلام شده در مقطع پايين تر را ندارند.

تعداد بازدید : 486

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید