مجله "ابرساختارها" دانشگاه محقق اردبیلی در لیست مجلات معتبر دنیا

مجله "ابرساختارها" دانشگاه محقق اردبیلی در لیست مجلات معتبر دنیا

اردبیل- معاون پژوهشی و فن آوری دانشگاه محقق اردبيلی از قرار گرفتن مجله بين المللی ابرساختارها در لیست مجلات معتبر دنیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نریمانی پیش از ظهر جمعه در بازدید از بخش نشریات دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: این مجله تحت عنوان  ( Journal of Hyperstructures ) در ليست مجلات معتبر MathSciNet  قرار گرفته و در پايگاه Mathematical Reviews نمایه شده است.

وی افزود: پایگاه فوق وابسته به انجمن رياضی آمريکا بوده و از مهمترين پايگاههای نمايه سازی برای مجلات و مقالات رياضی محسوب می شود.

معاون پژوهشی و فن آوری دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اينکه مجله ابرساختارها از سال ۲۰۱۲ ميلادی فعاليت خود را آغاز کرده است، افزود: اين مجله در پايگاههای معتبر ديگر مانند انجمن رياضی اروپا، SID ، DOAJ و ... نمايه می شود.

به گفته نریمانی هر سال دو شماره از اين مجله به صورت چاپی و الکترونيکی و به زبان انگليسی چاپ می شود.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه محقق اردبيلی با بيان اينکه اين مجله از کشورهای مختلف مقالات تخصصی دريافت می کند اضافه کرد: تاکنون دانشمندان و محققان برجسته رياضی بيش از ۱۵ کشور مطرح دنيا در اين مجله آخرين دستاوردهای تحقيقاتی خود را به چاپ رسانده اند.

وی افزود: هيأت تحريريه اين مجله از دانشمندان و رياضيدانان کشورهای مختلف دنيا با اين مجله همکاری می کنند.

نریمانی دست یابی به چنین جایگاهی در چاپ نشریات را موفقیت علمی بزرگی برای دانشگاه محقق اردبیلی دانست و افزود: در حال حاضر هشت مجله در این دانشگاه چاپ می شود که سه مورد از آن علمی پژوهشی است.

معاون پژوهشی و فن آوری دانشگاه محقق اردبیلی افزایش تعداد نشریات تا ۲۰ مورد را از اهداف کوتاه مدت دانشگاه دانست و افزود: وضعیت تولید علم در این دانشگاه با جهش قابل توجهی همراه بوده و انتظار می رود در کوتاه مدت شاهد نتایج چشمگیر باشیم.

تعداد بازدید : 576

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید