میرزاده گزارش افزایش پذیرش دانشجوی دکتری را به شورای عالی ارایه داد

میرزاده گزارش افزایش پذیرش دانشجوی دکتری را به شورای عالی ارایه داد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ارایه گزارش وضعیت پذیرش دانشجویان دکتری دراین دانشگاه به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد .

دکتر حمید میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص اینکه یک کمیته ای قراربود در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شود تا سازو کار اضافه شدن حجم زیاد دانشجو در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی را بررسی کند، گفت: گزارش پذیرش این دانشجویان را شب گذشته به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارایه دادیم.

وی ادامه داد: براساس این گزارش مشخص شد که دانشگاه آزاد اسلامی 55 هزار هیات علمی دارد که از این تعداد 30 هزار نفر هیات علمی تمام وقت هستند و ما اکنون در حدود 12 هزار دانشجوی دکتری پذیرش کرده ایم که با توجه به تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه می توانستیم دانشجوی بیشتری نیز پذیرش کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اکنون این گزارش به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارایه شده است  اسامی تمام اعضای هیات علمی به همراه تخصص آنها و رتبه هایی که دارند در این گزارش ارایه شده است و این ثابت می کند دانشگاه آزاد اسلامی دارای امکاناتی اعم از  استاد و فضای علمی و آموزشی است و می تواند تعداد دانشجویان بیشتری جذب کند.

وی افزود: ما منتظریم این گزارشی که به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارایه داده ایم منتشر شود و مشخص شود کار ما  براساس چهارچوب قانونی و استاندارد آموزش عالی بوده و دانشگاه آزاد این توانایی و پتانسیل را دارد و پرچمدار توسعه آموزش عالی است.

تعداد بازدید : 496

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید