فراخوان پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی «علم تا عمل» در سمنان اعلام شد

فراخوان پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی «علم تا عمل» در سمنان اعلام شد

سمنان – مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری سمنان از برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل خبر داد و گفت: هدف اصلی این نمایشگاه به تصویر کشیدن توان استان ها در اقتصاد دانش بنیان است.

ایرج کارخایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل از تاریخ سوم الی هفتم اسفند ماه سالجاری در محل مصلی حضرت امام خمینی (ره) تهران اظهار داشت: کلیه شرکت های دانش بنیان استان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی هدف اصلی این دوره از نمایشگاه و جشنواره را به تصویر کشیدن توان استان ها در اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد و افزود:  این دوره از جشنواره و نمایشگاه در سه سطح، شرکت کنندگان در نمایشگاه برگزیدگان استانی و برگزیدگان ملی برگزار خواهد شد. دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان تصریح کرد: در این دوره تنها شرکت ها(اشخاص حقوقی) اعم از خصوصی و تعاونی می توانند به عنوان شرکت کننده وارد فرآیندهای مربوطه شوند و علاوه بر آن، این شرکت ها می بایست در مرحله ای از تجاری سازی طرح خود باشند که تولید داشته و آن را به فروش رسانده باشند.

کارخایی با تاکید بر اینکه حداقلی از فروش سالیانه برای سطح اول (ورود به جشنواره) و شرکت در بخش نمایشگاه ضروری است افزود: این حداقل بنا به تشخیص در هر استان و توسط دبیرخانه استانی تعیین می شود و در نهایت هر استان حداکثر ۲۰ شرکت را برای حضور در نمایشگاه معرفی می کند.

وی ادامه داد: از بین این ۲۰ شرکت، پنج شرکت با حداقل فروش سالانه حدود ۴۰۰ میلیون تومان به ترتیب اولویت به عنوان برگزیدگان استانی به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی می شوند و سه شرکت اول هر لیست در بخش مسابقه انتخاب برگزیدگان ملی و بر اساس ارزیابی فنی و اقتصادی، توسط کار گروه مورد اشاره، ارزیابی می شوند.

مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری سمنان افزود: علاوه بر اعطای گواهی متناسب با هر سطح از حضور و نیز توفیق شرکت کنندگان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امتیازاتی را متناسب با سطوح ذکر شده در نظر خواهد گرفت که پس از اعلام اسامی شرکت ها با لحاظ کردن سطح کیفی و کمی شرکت ها اعلام عمومی خواهد شد.

کارخایی نتذکر شد: بخش نمایشگاه ملی علم تا عمل طبقه بندی استانی خواهد داشت و در بخش جشنواره، برگزیدگان استانی در کنار هم خواهند بود.

وی تصریح کرد: ضمنا علاقه مندان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به دفتر آموزش و پژوهش استانداری ساختمان شماره ۳- دبیرخانه استانی پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل یا با دفتر آموزش و پژوهش استانداری سمنان تماس گرفته یا با آدرس الکترونیکی amoozesh@ostan-sm.ir پیام ارسال کنند.

تعداد بازدید : 529

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید