مسابقه مقاله‌نویسی قانون اساسی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

مسابقه مقاله‌نویسی قانون اساسی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه مسابقه مقاله نویسی قانون اساسی دانشگاه های سراسر کشور با میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور، وزیر علوم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه مسابقه مقاله نویسی قانون اساسی دانشگاه های سراسر کشور با میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و چهره‌های شاخص حقوقی و سیاسی کشور ۳ خرداد ماه در محل دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار می شود.

این مراسم با قرائت پیام رئیس جمهور و با حضور و سخنرانی دکتر الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور، دکتر حسین سلیمی رییس دانشگاه و حضور چهره های شاخص حقوقی و سیاسی کشور از جمله مدیران ارشد حقوقی دستگاههای اجرایی و قوه قضائیه برگزار و از برگزیدگان این مسابقه تقدیر به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است در سالروز تصویب قانون اساسی (۱۲ آذر ۹۳ ) با همکاری معاونت حقوقی ریاست جمهوری، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی فراخوان ارسال مقاله برای مشارکت دانشجویان سراسر کشور در مسابقه مقاله نویسی قانون اساسی اعلام شد.

دبیرخانه این مسابقه (دانشگاه علامه طباطبائی) بعد از دریافت آثار دانشجویی و بررسی و داوری آثار، توسط کمیته های علمی، مراسم اختتامیه این مسابقات را برای تقدیر از برگزیدگان برگزار می کند. این مراسم از ساعت ۹ الی ۱۲ سوم خرداد ماه در محل سالن اجتماعات شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار خواهد شد.

تعداد بازدید : 536

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید