سومین جشنواره زیست فناوری آغاز به کار کرد

سومین جشنواره زیست فناوری آغاز به کار کرد

سومین جشنواره زیست فناوری صبح امروز با هدف تقویت همکاری بین اجرا و پژوهش (صنعت و دانشگاه) آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین جشنواره زیست فناوری با حضور رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دبیر ستاد زیست فناوری و جمعی از فعالان عرصه زیست فناوری صبح امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با هدف شناخت پتانسیل های تحقیقاتی و صنعتی کشور در ابعاد مختلف دارویی، پزشکی، کشاورزی، صنعتی، محیط زیست، تقویت همکاری بین اجرا و پژوهش، زمینه سازی برای حضور شرکت های زیست فناور در بازارهای بین المللی، ارتقای دانش عمومی در حوزه زیست فناوری برگزار شده است.

همچنین در این دوره از جشنواره از برترین های زیست فناوری تقدیر به عمل می آید.

سیروس زینعلی دبیر علمی سومین جشنواره زیست فناوری در افتتاحیه این جشنواره، گفت: در این دوره از جشنواره ۱۶ کارگاه آموزشی با اعطای گواهینامه، ۳ نشست تخصصی با عناوین زیست فناوری و اقتصاد دانش بنیان و زیست فناوری پزشکی، همچنین زیست فناوری کشاورزی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه صد شرکت زیست فناور، مراکز رشد و پارک علم و فناوری در این دوره از جشنواره حضور دارند، گفت: ۱۰مرکز علمی مختلف همچون صندوق نوآوری وشکوفایی، بنیاد ملی نخبگان و ... در این جشنواره حضور دارند که می توانند در این کارگاهها شرکت کنند.

به گفته زینعلی، یک کارگاه در بعدازظهر امروز و دو نشست تخصصی با موضوعات «روند و آینده زیست فناوری پزشکی و دارویی» و «کشاورزی و زیست محیطی» برگزار می شود.

تعداد بازدید : 578

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید