ضرب الاجل دانشگاه پیام نور برای تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی

ضرب الاجل دانشگاه پیام نور برای تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: اعضای هیات علمی پیمانی و رسمی آزمایشی این دانشگاه که مدت ۲ تا ۵ سال تبدیل وضعیت آنها پرشده، تا ۱۵ شهریور باید نسبت به ارایه مدارک برای تبدیل وضعیت اقدام کنند.

دکتر غلامرضا بخشی خانیکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه پیام نور یک تعداد عضو هیات علمی پیمانی و یک تعداد عضو هیات علمی رسمی آزمایشی دارد که این افراد باید به مدت ۲ تا ۵ سال تبدیل وضعیت شوند.

وی ادامه داد: یعنی اعضای هیات علمی پیمانی برای تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی ها برای تبدیل وضعیت به رسمی قطعی اقدام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور ادامه داد: براساس قانون باید به این افراد تذکر دهیم تا برای تبدیل وضعیت اقدام کنند، آن دسته از اعضای هیات علمی چه پیمانی و چه رسمی آزمایشی که ۵ سال وقت شان به پایان رسیده باید تکلیفشان را مشخص کنند.

وی افزود: براساس قانون و آیین‌نامه استخدام اعضای هیات علمی اگر این افراد برای تبدیل وضعیت و تعیین تکلیف اقدام نکنند رکود علمی محسوب شده، پیمانی ها به عقب باز گشته و کارمند می شوند، رسمی آزمایشی ها نیز به عقب بازگشته و پیمانی می شوند.

 بخشی خانیکی با بیان اینکه تعداد اعضای هیات علمی رسمی آزمایشی و پیمانی دانشگاه پیام نور حدود ۵۰۰ نفر است، ادامه داد: این اعضای هیات علمی تا ۱۵ شهریور فرصت دارند مدارک را برای بررسی ارایه کنند که آیا برای تبدیل وضعیت واجد شرایط هستند یا خیر.

وی یادآورشد: براساس قانون اگر برای ارایه مدارک اقدام نکنند لیست این افراد به هیات امنا ارایه می شود تا هیات امنا در خصوص تعیین و تکلیف این افراد تصمیم گیری کند.

تعداد بازدید : 504

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید