نخستین سامانه جذب اعضای هیات علمی رونمایی شد

نخستین سامانه جذب اعضای هیات علمی رونمایی شد

مرحله اول نخستین سامانه جذب اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور در بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی در مشهد رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دكتر محمد سعید تسلیمی، قائم مقام وزیر علوم در این مراسم اظهار داشت: سامانه ملی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تلاش دارد به ساماندهی چگونگی جذب اعضای هیات علمی به صورت سازماندهی شده در تمام کشور بپردازد.

وی افزود: بر این اساس تمام متقاضیان عضو هیات علمی دانشگاه‌های کشور به محض ورود به سامانه می توانند اطلاعات درخواستی خود را دریافت و نوع استخدام خود را پیگیری کنند.

قائم مقام وزیر علوم با اشاره به لزوم عهدنامه اخلاقی در سامانه جذب اعضای هیات علمی کشور خاطر نشان کرد: با ایجاد عهدنامه اخلاقی در این سامانه، اعضای هیات علمی برای تضمین رشد علمی در دانشگاه ها کار خود را با اعتقاد آغاز خواهند کرد.

حجت الاسلام محمدرضا رضوان طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم نیز در این مراسم گفت: اعضای هیات علمی قبل از ورود به درگاه ثبت نام سامانه باید به درگاه امام رضا (ع) توجه کنند.

وی با بیان اینكه این سامانه به بركت رونمایی در بارگاه امام هشتم تحت عنوان «نور رضوی» نامگذاری شده است ، گفت : سامانه جذب اعضای هیات علمی به سرگردانی اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور خاتمه خواهد داد.

رضوان طلب تکمیل و تصحیح را دو شاخصه عمده سامانه مزبور دانست و افزود: چنانچه ضعفی در این سامانه دیده شود کمتر از ۲۴ ساعت قابل تصحیح است.

تعداد بازدید : 486

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید