فراخوان عمومی برای تدوین کتاب های دانشگاهی حسابداری

فراخوان عمومی برای تدوین کتاب های دانشگاهی حسابداری

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی «سمت» در فراخوانی عمومی از متخصصان برای نگارش کتاب هاب مورد نیاز در رشته های حسابداری، مالی، بانکداری و بیمه دعوت به عمل آورد.

گروه حسابداری در سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی «سمت» به تازگی تشکیل شده است و با توجه به بازنگری دروس مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های حسابداری، مالی، بانکداری و بیمه، نگارش کتابهای مورد نیاز در دستور کار قرار گرفت.

اساتید متخصص و مجرب در زمینه نگارش کتابهای مورد نیاز می توانند طرح تالیف کتاب و یا اولویتهای پیشنهادی برای تالیف را حداکثر تا پایان آذر ماه ۹۴ به گروه حسابداری سازمان سمت ارسال کنند.

دروس کارشناسی شامل حسابداری میانه (۱ و ۲)، حسابداری پیشرفته (۱ و ۲)، حسابداری مدیریت، کنترلهای داخلی و نظام راهبری شرکتی، حسابداری و حسابرسی بخش عمومی (۱ و ۲)، محاسبات مالیاتی و تنظیم اظهارنامه ها و حسابداری ابزارهای مالی اسلامی دارای اولویت الف هستند.

همچنین دروس اصول حسابداری (۱ و ۲)، حسابداری بهای تمام شده (۱ و ۲)، اصول حسابرسی (۱ و ۲)، زبان تخصصی حسابداری (۱ و ۲) و مباحث جاری در حسابداری دارای اولویت ب در مقطع کارشناسی هستند.

همچنین دروس کارشناسی ارشد شامل حسابداری مالیاتی، روش تحقیق پیشرفته(پیش نیاز) و تصمیم گیری در مسائل مالی دارای اولویت ب هستند.

تعداد بازدید : 611

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید