برگزیدگان فعال فناوری نانو معرفی شدند

برگزیدگان فعال فناوری نانو معرفی شدند

برگزیدگان فناوری نانو در بخش «محصول برگزیده»، «تجهیزات برگزیده» و «مراکز رشد برتر» در هشتمین جشنواره فناوری نانو معرفی و از آنها تقدیر شد.

برگزیدگان فناوری نانو با حضور حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌ جمهور، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و دبیر ستاد توسعه فناوری نانو در هشتمین جشنواره فناوری نانو معرفی و تقدیر شدند.

در بخش محصولات برگزیده رتبه سوم مشترک به شرکت دانش‌بنیان «اکسیر نانوی سینا» برای تولید داروی «سینا کورکومین»  و به شرکت دانش‌بنیان «آریا پلیمر پیشگام» برای تولید «کامپاند نانو افزودنی برای محصولات یو پی وی سی» اختصاص یافت.

جوایز این شرکت‌های دانش‌بنیان هر کدام هزار میلیون ریال وام، ۳۰۰ میلیون ریال پژوهانه و ۵۰ میلیون ریال وجه نقد است.

در بخش تجهیزات، برگزیده اول شرکت «نانو سیستم پارس» بود که برای تولید «میکروسکوپ پروبی روبشی» ۲ هزار میلیون ریال وام، ۵۰۰ میلیون ریال پژوهانه و ۵۰ میلیون ریال به صورت نقدی دریافت کرد. همچنین در این بخش رتبه دوم به شرکت «طیف‌سنج پیشرو پژوهش» برای تولید «اسپکترو فوتومتر» اختصاص یافت که جایزه برگزیده دوم در حوزه تجهیزات هزار و ۵۰۰ میلیون ریال وام، ۴۰۰ میلیون ریال پژوهانه و ۵۰ میلیون ریال به صورت نقدی است.

واحدهای فناور شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران رتبه اول مشترک در حوزه مراکز رشد برتر را کسب کردند و به هر کدام از این دو ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد تعلق می‌گیرد.

به گزارش مهر، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بعد از سخنرانی از رئیس سازمان انرژی اتمی، مشاور رئیس جمهور و نایب رئیس مجلس عذرخواهی کرد و به دلیل جلسه داشتن در خارج از نمایشگاه مراسم افتتاحیه را ترک کرد و در اعطای جوایز حضور نداشت.

تعداد بازدید : 553

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید