برگزاری ۲۵ کارگاه آموزشی زبان در واحد علوم و تحقیقات

برگزاری ۲۵ کارگاه آموزشی زبان در واحد علوم و تحقیقات

رئیس دانشکده زبان و ادبیات علوم تحقیقات گفت: طبق مجوزهای اخذ شده در سال جاری ۲۵ کارگاه آموزشی کاربردی در حوزه زبان انگلیسی در این واحد دانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش خبرگراری مهر، فاطمه خان محمدی گفت: مجوز برگزاری ۲۵ کارگاه آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی در واحد علوم تحقیقات اخذ شده و باتوجه به اولویت ها در ابتدا کارگاه های فنون یادگیری زبان های خارجی و آمادگی آزمون زبان انگلیسی Ept  برگزار می شود.

وی افزود: کارگاه های ترجمه شفاهی، مقاله نویسی و نگارش پیشرفته نیز در صورت تکمیل ظرفیت به زودی برگزار خواهد شد.

رئیس دانشکده زبان و ادبیات علوم تحقیقات بیان کرد: تقویت سطح علمی دانشجویان، برآورد نیاز دانشجویان دکتری در خصوص روند زبان انگلیسی Ept، آشنایی دانشجویان با سطوح مختلف پژوهش و یادگیری صحیح پژوهش، یادگیری مقاله نویسی صحیح دانشجویان در سطح تحصیلات تکمیلی، آماده کردن دانشجویان متقاضی شرکت در آزمون ارشد و دکتری، تربیت مدرس در زبان های خارجی، یادگیری مکالمه روان زبان های خارجی، آموزش افراد متخصص ویراستار و آماده سازی دانشجویان دکتری برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی Ept از اهداف برگزاری این کارگاه ها است.

وی تصریح کرد: برای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان و کسب درآمد برای واحد علوم و تحقیقات به دنبال تأسیس موسسه های آزاد عالی زبان و دارالترجمه غیررسمی تحت نظارت گروه متخصص زبان انگلیسی هستیم.

تعداد بازدید : 449

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید