آزمون ۱۱ رشته کاردانی فنی حرفه ای ۲۲ مرداد برگزار می شود

آزمون ۱۱ رشته کاردانی فنی حرفه ای ۲۲ مرداد برگزار می شود

آزمون ۱۱ رشته دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی جمعه ۲۲ مرداد برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

داوطلبان می توانند با توجه کدرشته های جدید اعلام شده برای پذیرش در دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند تا پایان روز پنجشنبه ۲۱ مرداد نسبت به اصلاح فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

برای شرکت در دوره های آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی برای رشته های با آزمون و رشته های بدون آزمون ۲۱۹ هزار و ۶۳۶ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۹ هزار ۵۱۶ نفر زن و ۱۳۰ هزار و ۱۲۰ نفر مرد هستند.

از تعداد ثبت نام  کنندگان در این دوره از دوره کاردانی، تعداد ۴۸ هزار و ۱۴۵ داوطلب متقاضی یکی از رشته های بدون آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و تعداد ۱۷۱ هزار و ۴۹۱ نفر داوطلب متقاضی یکی از رشته های با آزمون هستند.

ظرفیت پذیرش در این دوره از آزمون کاردانی نظام جدید ۲۹۴ هزار و ۸۳۹ نفر است که ظرفیت پذیرش در رشته های بدون آزمون ۱۰۷ هزار و ۵۸۹ نفر و در رشته های با آزمون ۱۸۷ هزار و ۲۵۰ نفر است.

رشته های تربیت بدنی، گرافیک، مدیریت خانواده، صنایع غذایی، تأسیسات، الکتروتکنیک، حسابداری و بازرگانی، کامپیوتر، مکانیک خودرو، نقشه برداری و نقشه کشی معماری جزء رشته های با آزمون هستند.

آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی در صبح روز جمعه ۲۲ مرداد در ۱۷۳ شهرستان برگزار می شود.

تعداد بازدید : 327

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید