گلکسی اس ۸ همراه با خدمات هوش مصنوعی عرضه می شود

گلکسی اس ۸ همراه با خدمات هوش مصنوعی عرضه می شود

شرکت سامسونگ روز گذشته اعلام کرد خدمات هوش مصنوعی ویژه ای برای گوشی جدید گالکسی اس ۸ ارائه می دهد تا خاطره تلخ انفجار باتری گوشی های نوت ۷ را از ذهن خریداران پاک کند.

به نقل از رویترز، این اولین بار است که یک گوشی هوشمند همراه با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی عرضه می شود. افزوده شدن فناوری یاد شده به گالکسی اس ۸ نتیجه خریداری شدن شرکت Viv Labs توسط سامسونگ است که توسط یکی از خالقان برنامه سیری شرکت اپل مدیریت می شود.

سامسونگ قصد دارد پلاتفورم هوش مصنوعی این شرکت که Viv نام دارد را به سری گوشی های گالکسی اضافه کند و خدمات دستیار صوتی تلفن های همراه خود را با لوازم خانگی سامسونگ و پوشیدنی های هوشمند مانند انواع ساعت ها و ... سازگار کند تا بتوان آنها را در هر زمان و مکان با استفاده از گوشی کنترل کرد.

انفجار باتری های گوشی نوت ۷ سامسونگ در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ میلیاردها دلار خسارت برای این شرکت به ارمغان آورد. بنابراین سامسونگ قصد دارد گالکسی اس ۸ را با امکانات جدیدی طراحی و عرضه کند.

این شرکت هنوز اعلام نکرده که چه نوع امکانات و خدماتی را با استفاده از هوش مصنوعی گالکسی اس ۸ در دسترس کاربران قرار می دهد و به نظر می رسد برای مشخص شدن این موضوع علاقمندان باید تا اوایل سال ۲۰۱۷ منتظر بمانند. اما به نظر می رسد توسعه دهندگان و برنامه نویسان بتوانند از این طریق خدمات جالبی را به app ها و نرم افزارهای خود اضافه کنند.

تعداد بازدید : 285

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید