راه اندازی دفاتر جدید دانشگاه آزاد در اتریش، فنلاند و فرانسه

راه اندازی دفاتر جدید دانشگاه آزاد در اتریش، فنلاند و فرانسه

مدیر کل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی ۳ دفتر بین المللی جدید این دانشگاه در کشورهای اتریش، فنلاند و فرانسه خبر داد.

حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دوره های بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیشتر دوره های بین المللی این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است.

وی افزود: بخشی از دوره های بین المللی دانشگاه آزاد در قالب کرسی ها و دوره های  زبان و ادبیات فارسی برگزار می شود؛ زیرا سیاست این دانشگاه ترویج و توسعه زبان و ادبیات فارسی است.

مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه یکی از محورهای اصلی این دانشگاه توسعه فعالیت های بین المللی است، اظهار داشت: همه دانشگاه ها به دنبال این هستند که همکاری های بین المللی شان گسترش  پیدا کند؛ بنابراین یکی از زمینه های گسترش فعالیت دانشگاه حضور در انجمن های معتبر بین المللی است.

ابراهیمی تاکید کرد: ما برای این کار دفتری تحت عنوان مطالعات راه اندازی کرده ایم که انجمن های علمی دنیا را مورد بررسی قرار می دهد و بستری را فراهم می کند تا اعضای هیات علمی عضو انجمن های علمی معتبر بین المللی شوند بنابراین می توان از ظرفیت علمی و آموزشی این افراد در آینده استفاده کرد.

وی همچنین در خصوص راه اندازی دفاتر بین المللی دانشگاه آزاد در سایر کشور ها نیز خاطر نشان کرد: یکی از سیاست ها و برنامه های دانشگاه آزاد که جز برنامه های مصوب محسوب می شود، ایجاد دفاتر دانشگاه در خارج کشور و در دانشگاه های معتبر دنیا است.

مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه طبق مصوبه هیات امنای این دانشگاه قرار است تا پایان برنامه ۵ ساله در ۱۶ کشور دفتر بین المللی تاسیس کنیم، گفت: قرار است سه دفتر جدید بین المللی این دانشگاه در کشورهای اتریش، فرانسه و فنلاند راه اندازی شوند.

تعداد بازدید : 316

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید