حق مالکیت معنوی

گروه ترجمه تخصصی البرز به عنوان یک نهاد علمی معتبر و متعهد، احترام به حق مالکیت معنوی متونی که برای ترجمه یا ویرایش ارسال می شوند را وظیفه حرفه ای خود می داند

حق مالکیت معنوی سفارشات

موسسه ترجمه البرز به عنوان یک نهاد علمی معتبر و متعهد، احترام به حق مالکیت معنوی متونی که برای ترجمه یا ویرایش ارسال می شوند را وظیفه حرفه ای خود می داند. از این رو هیچ یک از متونی که توسط کاربران گرامی برای موسسه ترجمه البرز ارسال می شود بدون اجازه مالک آن منتشر نخواهد شد.

واگذاری حق مالکیت معنوی

همانطور که گفتیم، تمامی متون ارسال شده توسط کاربران مشمول حق مالکیت معنوی است. در صورتی که متن ترجمه شده ای قابلیت فروش و انتشار داشته باشد، شما می توانید از دو روش زیر آن را به موسسه ترجمه البرز واگذار نمایید:

1-     واگذاری حق مالکیت معنوی در هنگام پرداخت فاکتور و برخورداری از تخفیف تا سقف ده هزار تومان 

2-     ارسال متن ترجمه شده جهت فروش در سایت موسسه ترجمه البرز از طریق صفحه شخصی خود در سایت ما. در این روش به ازای هر بار که متن ترجمه شده توسط کاربران دیگر خریداری شود، پنجاه درصد مبلغ آن به شما تعلق می گیرد. شما می توانید این مبلغ را نقدا دریافت نموده و یا با آن از سایت موسسه ترجمه البرز خرید نمایید.



این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

راهنما ي ثبت سفارش آنلاین ترجمه ترجمه مقاله تخصصی ویرایش مقاله انگلیسی راهنماي ثبت سفارش ویرایش مقاله ISI ترجمه متن توسط مترجمان حرفه ای قیمت ترجمه متن مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی حق مالکیت معنوی دانلود مقالات ترجمه شده رایگان
نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
سلام
*
*
ko عالی
*
*
بسیار عالی ممنون از زحمات شما
*
*
ممنون از شما
*
*
ممنون از شما
*
*
سلام ممنون خیلی خوبه
*
*
بسیار عالی
*
*
خوبه.ممنونم از شما

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید