قوانین و مقررات ارسال و فروش فایل

قوانین و مقررات ارسال و فروش فایل

قوانین و مقررات ارسال محتوی اعم از جزوه، کتاب، پروژه آماده، تحقیق آماده و مقاله با ترجمه برای فروش:

همکاران محترم شما می توانید از طریق ارسال محتوی و فایل های فعلی خود اعم از مقاله با ترجمه  کسب درآمد نمائید. فایل هایی که ارسال می نمائید باید توسط کاربران دریافت کننده فایل قابل استفاده باشد. لذا گروه ترجمه تخصصی البرز جهت حفظ حقوق کاربران و مشتریان خود قوانین و مقررات زیر را برای ارسال فایل های صحیح در نظر گرفته است:

1-      تمامی حقوق مادی و معنوی هر فایل مربوط به صاحب آن می­باشد.

2-      مسئولیت انتشار کلیه فایل های قرار گرفته شده در سایت گروه بر عهده ارسال کننده آن بوده و سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال پیامدهای بعدی آن ندارد.

3-      قیمت فایل ها توسط گروه تعیین می شود..

4-      در صورت ارسال فایل معیوب و غیر قابل استفاده 2 ترنس منفی برای همکار محترم منظور می شود.

5-      در صورتی که فایل خریداری شده، از نظر کاربران غیر قابل استفاده باشد، همکار موظف است نسبت به رفع اشکال فایل اقدام کند، در غیر این صورت مبلغ دریافتی به مشتری عودت شده و 2 ترنس منفی برای همکار منظور خواهد شد.

6-  به ازای هر خرید موفق یک ترنس مثبت برای همکار منظور می شود.

7-  با توجه به زمان و هزینه ای که صرف داوری هر محتوی می شود، امکان حذف فایل تائید شده وجود ندارد.
 

استفاده از ترنس :

همکار می تواند با افزایش سطح ترنس مثبت، از مزایای آن بهره مند شود:

حساب ترنس چیست؟ برای کسب اطلاع کلیک کنید

 

بازخرید ترنس

 گروه ترجمه تخصصی البرز هر ترنس مثبت را به ارزش 500 ریال بازخرید می کند. پرداخت ها به طور منظم و پس از رسیدن به حد نصاب انجام می شود. در صورتی که همکاران محترم فعالیت منظمی داشته باشند مبلغ بازخرید فایل ها رقم قابل توجهی خواهد شد. به عنوان مثال اگر یک فایل توسط همکار ارسال شود و همه فیلد های اختیاری آن در هنگام ارسال توسط همکار به صورت درست پر شود، همکار محترم تا 8 ترنس مثبت دریافت می کند. در صورتی که همکار فایل رایگان ارسال نموده و فیلد های اختیاری آن را به صورت صحیح تکمیل نماید، 13 ترنس مثبت دریافت می کند. در واقع همکار می تواند با ارسال یک فایل رایگان و یک فایل پولی به ترتیب حداکثر 650  تومان  و حداکثر 400 تومان پاداش همکاری دریافت کند.

همکار گرامی می تواند به جای دریافت مبلغ ترنس ، به ارزش ریالی ترنس خود از محصولات و خدمات سایت خرید کند.

افزایش احتمال نمایش و فروش فایل ها

فایل های همکاری که ترنس بیشتری داشته باشد نسبت به فایل های همکاری که ترنس کمتری داشته باشد، بیشتر در معرض نمایش کاربران خواهد بود. در نتیجه امکان فروش فایل همکاری که ترنس بیشتری دارد بالاتر است. فرض کنید همکار اول فایلی را بدون تکمیل فیلد های اختیاری ارسال می کند. همکار دوم فایل مشابهی را با تکمیل دقیق فیلد های اختیاری ارسال می کند. همکار دوم 8 ترنس مثبت نسبت به همکار اول کسب می کند، در نتیجه فایل همکار دوم با احتمال بیشتری به فروش خواهد رفت. اما موضوع همینجا تمام نمی شود، همکار دوم با فروش فایل یک ترنس مثبت دیگر هم کسب می کند، در نتیجه باز هم از همکار اول پیشی می گیرد. حتی اگر همکار دوم ترنس خود را بازخرید کند، باز هم با همکار اول در میزان احتمال فروش فایل هایش متفاوت خواهد بود.

در صورتی که با قوانین و مقررات ارسال فایل موافق هستید، اگر عضو نیستید، همین حالا به جمع خانواده بزرگ گروه ترجمه تخصصی البرز بپیوندید.

ارسال فایل توسط کاربران و همکاران مبنی بر پذیرش قوانین فوق است.

آیا علاوه بر تامین فایل در زمینه ترجمه و ویرایش متون تخصصی نیز تمایل به همکاری دارید؟ اینجا کلیک کنید.

آیا فقط در زمینه تامین و انتشار محتوی علاقمند به همکاری هستید؟ اینجا  کلیک کنید.



این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

راهنما ي ثبت سفارش آنلاین ترجمه ترجمه مقاله تخصصی ویرایش مقاله انگلیسی راهنماي ثبت سفارش ویرایش مقاله ISI ترجمه متن توسط مترجمان حرفه ای قیمت ترجمه متن مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی حق مالکیت معنوی دانلود مقالات ترجمه شده رایگان
نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
عالی
*
*
خوب
*
*
از دقت عمل و سرعت کار و اطلاع رسانی پیامکی در ارایه خدمات واقعا بی نظیر هستید
*
*
خوب
*
*
ممنون از ارسال به موقع ترجمه و کیفیت عالی ان
*
*
عالی
*
*
خوب بود ممنون
*
*
خوب بود
*
*
ممنون
*
*
فوق العاده بود
*
*
ممنون از همکاری شما عالی

Skip Navigation Links صفحه اصلی > دعوت به همکاری > قوانین و مقررات ارسال فایل محتوا برای فروش
ثبت سفارش جدید