ترجمه تخصصی علوم تربیتی

یکی از خدمات ما ارائه ترجمه تخصصی برای دانشجویان رشته علوم تربیتی می باشد. ترجمه متون و مقالات تخصصی علوم تربیتی توسط مترجمان گرایش های برنامه ریزی آموزشی، برنامه ریزی درسی، تحقیقات آموزشی، تکنولوژی آموزشی و آموزش بزگ سالان، آموزش و پرورش پیش دبستانی، به انجام می رسد.
ترجمه تخصصی رشته علوم تربیتی

گروه مترجمان علوم تربیتی ما، به طور تخصصی به ترجمه متون تخصصی کلیه گرایش های این رشته از جمله برنامه ریزی آموزشی، برنامه ریزی درسی، تحقیقات آموزشی، تکنولوژی آموزشی و آموزش بزگ سالان، آموزش و پرورش پیش دبستانی و ... می پردازند. رشته علوم تربیتی دارای گرایش های متعددی است. ما نیز به جهت هرچه تخصصی تر انجام گرفتن امر ترجمه متون تخصصی علوم تربیتی، از مترجمان دانش آموخته گرایش های مختلف این رشته استفاده می کنیم. این امر از یک سو به هرچه تخصصی تر انجام گرفتن ترجمه کمک می کند و از سوی دیگر مترجم به خوبی می تواند مفاهیم علمی را درک نموده و به زبان مقصد انتقال دهد.

گروه مترجمان علوم تربیتی متشکل از فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته علوم تربیتی هستند که تجربه کافی در زمینه ترجمه تخصصی علوم تربیتی را دارند و لذا می توانند کار ترجمه متون تخصصی و مقالات این رشته را به نحو احسنت انجام دهند. ترجمه کلیه متون مربوط به رشته علوم تربیتی شامل، ترجمه کتب، ترجمه مقالات ISI، پایان نامه ها و سایر متون مرتبط با رشته علوم تربیتی پذیرفته می گردد.

چنانچه عضو نیستید، ابتدا عضو شوید و سپس از صفحه کاربری خود سفارشتان را برای ما بفرستید.

تعداد بازدید : 11646


برچسب ها: ترجمه تخصصی علوم تربیتی، ترجمه متون تخصصی علوم تربیتی

نتایج نظر سنجی از مشتریان




ترجمه انگليسی به فارسی در زمینه برنامه ریزی درسی





ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه سواد رسانه ای





ترجمه فارسی به انگليسی در زمینه فلسفه تعلیم و تربیت




این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید