دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری برگزار می‌شود

دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری برگزار می‌شود

دومین کنفرانس بین‌المللی تجاری سازی فناوری ۱۴ دی‌ماه امسال در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری را در روز 14 دی ماه برگزار می‌کند و این کنفرانس تا 15 دی نیز ادامه دارد.

شورای عالی کنفرانس به دنبال برگزاری هرچه غنی‌تر این رویداد مهم با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی – پژوهشی و تجربی دانشگاهیان، پار‌ک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های اقتصادی است.

این کنفرانس شامل بخش‌های مختلف نظیر ارائه مقالات علمی – پژوهشی محققان در محورهای تخصصی با حضور محققان و اساتید دانشگاهی، ارائه مقالات کاربردی و تجربه‌های موفق شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های اقتصادی، کارگاه‌های تخصصی در حوزه  محورهای تخصصی و نشست‌های تخصصی تجاری سازی فناوری با حضور ذینفعان نخبه خصوصی و دولتی است.

این کنفرانس در محورهای تجاری سازی و انتقال فناوری، نقش شبکه‌ها در تجاری سازی، زنجیره تحقیق تا عرضه محصول و خدمات در بازار، سیاست گذاری علم و فناوری و تجاری سازی، استراتژی های سرمایه گذاری، تجاری سازی فناوری در اقتصاد دانش بنیان، موارد حقوقی و قانونی تجاری سازی، مالکیت معنوی در کشورهای درحال توسعه، شاخص‌های کلیدی عملکرد در تجاری سازی و تجاری سازی محصولات و خدمات علوم و فناوری‌های جدید برگزار می‌شود.

همچنین در این کنفرانس محورهای تجاری سازی محصولات کشاورزی و صنایع غذایی، تجاری سازی و ارتباط آن با سایر حوزه‌های علمی، موارد اخلاقی و فرهنگی مرتبط با تجاری سازی و دیپلماسی فناوری بررسی می‌شود.

مهلت ارسال اصل مقالات به این کنفرانس تا 30 مهرماه و اعلام نتایج داوری اصل مقاله اول آذرماه است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ictc.ut.ac.ir  مراجعه کنند.

تعداد بازدید : 634

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید