الزام دانشجویان به پرداخت اجاره بهای نقدی برای ثبت نام در خوابگاه

الزام دانشجویان به پرداخت اجاره بهای نقدی برای ثبت نام در خوابگاه

شرایط پیش ثبت نام خوابگاهی ورودی های جدید دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد دانشجویان متقاضی براساس قوانین صندوق رفاه باید اجاره بهای یکسال خود را نقدی پرداخت کنند.

دانشگاه صنعتی شریف اقدامات لازم جهت پیش ثبت نام ورودی های جدید را اعلام کرد . با توجه به محدودیت خوابگاه و قوانین اسکان، به دانشجویان توابع استان تهران البرز و دانشجویان نوبت دوم (بومی و غیر بومی) خوابگاه تعلق نمی گیرد. تکمیل فرم مقررات سکونت در خوابگاه و مشخصات دانشجویی الزامی است .

پرداخت مبلغ 2000000 ریال به حساب واسط معاونت دانشجویی به شماره 304012103 بانک تجارت به عنوان ودیعه خوابگاه که در صورت انصراف یا تسویه حساب با خوابگاه مبلغ پرداختی عودت می گردد.

هزینه اجاره بهای خوابگاه براساس قوانینی صندوق رفاه دانشجویان نقدی است و متقاضیان خوابگاه موظفند مبلغ  3000000 ریال به حساب واسط معاونت دانشجویی به شماره 304012103 بانک تجارت برای اجاره بهای یکسال تحصیلی به صورت نقدی واریز کنند. فرم مشخصات فردی و مقررات سکونت در خوابگاه ازطریق سایت اداره امور خوابگاه ها به آدرس dorms.sharif.irقابل دسترس است.

 

اولویت اسکان با دانشجویان متقاضی است که در زمان اعلام شده مدارک مورد نیاز را ارسال کرده باشند. تمام مراحل ثبت نام با ایمیل اعلام شده است و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

تعداد بازدید : 657

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید