طراحی اپلیکیشن فرآیندهای امور دانشجویی در علوم پزشکی شهید بهشتی

طراحی اپلیکیشن فرآیندهای امور دانشجویی در علوم پزشکی شهید بهشتی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اقدامات اولیه طراحی اپلیکیشن در حوزه دانشجویی و فرهنگی خبر داد و گفت: با این اپلیکیشن فرآیندهای امور دانشجویی تسهیل می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر مهدی کدخدازاده در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشکده پیراپزشکی پرهیز از فعالیت‌های حاکمیتی در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه را یکی از مهمترین رویکردهای این معاونت دانست و تقسیم بندی منظم امکانات در قالب تشکل‌ها را خواستار شد.

وی با اشاره به انعقاد قراردادهای فی مابین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بر لزوم بهره مندی حداکثری دانشجویان از امکانات فرهنگی، تفریحی، شهرداری نظیر بازدید از موزه‌ها، سینماها تاکید کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اقدامات اولیه طراحی اپلیکیشن و استفاده آن در آینده نزدیک در حوزه دانشجویی و فرهنگی خبر داد و افزود: با بهره مندی از این اپلیکیشن فرآیندهای امور دانشجویی تسهیل خواهد شد.

وی با بازدید از سالن تربیت بدنی دانشکده پیراپزشکی، امکانات و وسایل موجود سالن تربیت بدنی که طی تفاهم نامه بین دانشکده پیراپزشکی و بیمارستان شهدا تجریش منعقد شده بود را مورد بررسی قرار دادند.

 

تعداد بازدید : 416

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید