Skip Navigation Links

ترجمه فوری متن تخصصی عمران و مقالات ISI

ده ها مترجم حرفه ای عمران در گروه ترجمه تخصصی البرز آماده اند که متون و مقالات ISI عمران را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ترجمه کنند. ترجمه فوری متون تخصصی عمران و مقالات ISI به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک

ترجمه تخصصی عمران با سه سرعت مختلف در گروه ترجمه البرز انجام می شود:

ترجمه متن و مقاله عمران با سرعت عادی

ترجمه متن و مقاله عمران با سرعت نیمه فوری که 25 درصد از حالت عادی سریعتر انجام می شود. مثلا اگر ترجمه یک متن تخصصی یا مقاله عمران در حالت عادی 4 روز به طول بیانجامد در حالت نیمه فوری 3 روزه قابل انجام است.

ترجمه متن و مقاله عمران با سرعت فوری که 50 درصد از حالت عادی سریعتر انجام می شود. یعنی در مثال فوق ترجمه تخصصی فوری 2 روزه انجام می شود.

با افزایش فوریت ترجمه عمران هزینه آن بیشتر می شود. بنابراین با توجه به محدودیت زمانی که دارید فوریت ترجمه را انتخاب کنید. تجربه ما نشان داده است که فوری بودن ترجمه تخصصی از نظر کاربران مختلف نسبی است. یعنی ممکن است شما عجله داشته و حالت فوری را برای ترجمه متن عمران انتخاب کنید. ولی پس از شمارش کلمات سفارش و صدور فاکتور مشخص شود که این سفارش در حالت عادی 4 روزه انجام می شود. به این ترتیب بدون پرداخت هزینه اضافی برای ترجمه فوری می توانید در زمان دلخواه متن ترجمه را دریافت کنید. ما تاریخ تحویل هر سه حالت عادی، نیمه فوری و فوری را برای شما ارسال می کنیم و شما می توانید با توجه به محدودیت زمانی که دارید مناسبترین سرعت را برای ترجمه متن عمران انتخاب کنید.


تعداد بازدید : 989

این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید


ثبت سفارش جدید