فیزیک

رشته فیزیك

رشته فیزیك یكی از دشوارترین رشته های دانشگاهی است كه البته بازار كار خوبی هم در ایران ندارد و معمولا فارغ التحصیلان این رشته در حوزه های غیرمرتبط با رشته فیزیك مشغول به كار می شوند. اما رشته فیزیك یكی از ایدال ترین رشته ها جهت گرفتن پذیرش در مقطع دكتری از دانشگاه های معتبر دنیا می باشد. چنانچه رزومه علمی خوبی داشته باشید، در هر دانشگاه معتبر دنیا می توانید در مقطع دكتری در رشته فیزیك به فعالیت تحقیقاتی بپردازید. دانش آموختگان رشته فیزیك در بسیاری از زمینه های تحقیقاتی می تواند به فعالیت پژوهشی بپردازد، چراكه فیزیك دانشی بنیادی است. گرایش های رشته فیزیك عبارتند از : فیزیك حالت جامد( فیزیك ماده چگال)، فیزیك هسته ای، فیزیك اتمی و مولكولی، فیزیك ذرات بنیادی، اخترفیزیك، هواشناسی و اخیرا هم نانوفیزیك به عنوان یكی از زمینه های تحقیقاتی این رشته مورد توجه قرار گرفته است و تحقیقات فراوانی در این زمینه در حال انجام است و مقالات بیشماری هر روزه به چاپ می رسد.

شما دانشجویان و اساتید گرامی تمامی گرایش های فیزیك می توانید خدمات ترجمه متون تخصصی فیزیك، ترجمه مقالات ISI فیزیك و ویرایش مقاله ISI فیزیك را از ما بخواهید. ما با جمع آوری گروهی از فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تكمیلی گرایش های مختلف فیزیك با سابقه نگارش مقاله ISI، امكان ارائه خدمات ذكر شده را با بهترین كیفیت فراهم كرده ایم. در حین ترجمه، مفاهیم دشوار فیزیكی را چه كسی جز فارغ التحصیل این رشته می تواند به خوبی منتقل كند؟ قطعا خدمات ترجمه متون تخصصی فیزیك، ترجمه مقالات ISI فیزیك و ویرایش مقالات ISI فیزیك باید توسط دانشجویان یا فارغ التحصیلان تحصیلات تكمیلی رشته فیزیك انجام گیرد. ما این امكان را برای شما دانشجویان و اساتید محترم فراهم كرده ایم تا ترجمه متون تخصصی فیزیك، ترجمه مقالات ISI فیزیك و ویرایش مقاله ISI فیزیك را با كیفیت مطلوب انجام دهید.  

همچنین امکان دانلود مقالات ترجمه شده رشته فیزیک، مقالات فارسی فیزیک، تحقیق، جزوات، کتاب ها و پروژه های رشته فیزیک میسر است.


تعداد بازدید : 76185


نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان علوم پايه > فیزیک
ثبت سفارش جدید