Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
797,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت جهانگردی " با موضوع " بررسی گردشگری كم شتاب و پایداری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی گردشگری كم شتاب و پایداری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
TOURISM RECREATION RESEARCH
سال انتشار
2012
کد محصول
1000103
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
7
قیمت بر حسب ریال
797,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
704 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

از زمانی كه بحث در مورد گردشگری پایدار آغاز شد، اكوتوریسم،‌ گردشگری سبز و گردشگری به نفع فقرا، ژئوتوریسم، گردشگری كم شتاب، گردشگری جامعه محور، گردشگری دوستدار محیط زیست، و انواع دیگر وارد این مباحث شدند. همه این انواع مختلف، مسائل خاصی را نشان دادند و راه حل های خاصی را پیشنهاد كردند. با این حال، همه شاخه هایی از مفهوم وسیع تر گردشگری پایدار هستند. ما زمان زیادی را برای تعریف اجزا متفاوت صرف نمی كنیم و بر مسائل كلیدی تمركز می كنیم – چگونه صنعت گردشگری خود را در كل پایدارتر كنیم؟

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت جهانگردی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت جهانگردی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


slow tourism

ثبت سفارش جدید