Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " شيمی " با موضوع " اكسایش انتخابی واكنش‌دهنده بر روي تركيب زئوليت-4A پوشيده شده با ذرات Pt/γ-Al2O3 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اكسایش انتخابی واكنش‌دهنده بر روي تركيب زئوليت-4A پوشيده شده با ذرات Pt/γ-Al2O3
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Studies in Surface Science and Catalysis
سال انتشار
2007
کد محصول
1000298
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مفهوم گزينش‌پذيري واكنش‌دهنده توسط غشاء‌هاي زئوليت بر روي سطح ذرات كاتاليزور ساخته شده در اصطلاح واكنش اكسيداسيون مخلوطي از CO و n- بوتان بر روي تركيب زئوليت-A4 پوشيده شده با ذرات Pt/γ-Al2O3 مشاهده شده است. در شرايط اعمال شده، تبديل n-بوتان بر روي كاتاليزور تركيب تقريباً صفر است، كه منسوب به اثر مولكول- غربال شده است، در صورتي‌كه اكسيداسيون CO تقريباً كامل است بدليل انتشار واكنش‌دهنده‌هاي CO و O2 بوسيله منفذ‌هاي زژئوليت- A4 و سپس اكسيداسيون در Pt/γ- Al2O3 صورت مي‌گيرد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-آزمایشات

3-نتايج و بحث

4-نتیجه گیری

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله شيمی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Reactant-selective oxidation
zeolite-4A

ثبت سفارش جدید