Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " از کنترل مبتنی بر مدل تا کنترل حاصل از داده ها : بررسی، طبقه بندی و چشم انداز " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
از کنترل مبتنی بر مدل تا کنترل حاصل از داده ها : بررسی، طبقه بندی و چشم انداز
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Information Sciences
سال انتشار
2013
کد محصول
1000864
تعداد صفحات انگليسی
33
تعداد صفحات فارسی
49
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله بررسی مختصری از مشکلات موجود در تئوری کنترل مبتنی بر مدل (MBC) را بررسی می کند و نیز به برخی از مسائل مهم در تحلیل و طراحی روش های کنترل بر اساس داده ها (DDC) می پردازد. ضرورت کنترل مبتنی بر داده ها از ابعاد تاریخی، حال و آینده ی تئوری های کنترل و کاربردهای آنها بحث می شود. مدرن ترین روش های DDC  موجود ارائه می شوند و طبقه بندی مناسب در مورد انها صورت می گیرد. در نهایت ابعاد DDC و عناوین تحقیقی مرتبط با آن بطور مختصر بحث و بررسی می شوند.

فهرست مطالب

1-تئوری کنترل مبتنی بر مدل

2-تئوری کنترل به دست امده از داده ها و موضوعات مربوطه

3-طبقه بندی و بررسی مختصر رویکردهای DDC موجود

4-روابط بین رویکردهای MBC و DDC و روابط بین رویکردهای DDC

5-مدلسازی و بهینه سازی حاصل از داده

6-نتیجه گیری و چشم انداز     

1-تئوری کنترل مبتنی بر مدل

از اواخر دهه 1960، تئوری کنترل مدرن بطور کامل رشد و توسعه یافته است. شاخه های اصلی آن، کنترل تطبیقی، کنترل نیرومند، کنترل بهینه، کنترل ساختار متغیر و تئوری سیستم احتمالی بطور گسترده در پروسه های صنعتی، هوافضا، سیستم های ترافیکی و غیره مورد استفاده بوده است. با این همه زمینه ی تئوری کنترل مدرن هنوز چالش های بسیاری را از هر دو بعد تئوری و ابعاد عملی نشان می دهد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Data-driven control
Data-based control
Survey

ثبت سفارش جدید