Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تکنیک های کلیدی در طراحی سیستم درایو موتور در وسایل نقلیه الکتریکی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تکنیک های کلیدی در طراحی سیستم درایو موتور در وسایل نقلیه الکتریکی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Engineering
سال انتشار
2011
کد محصول
1000893
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
515 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

موتور در وسایل نقلیه الکتریکی خالص، تنها منبع توان است. در مقایسه با موتورهای صنعتی، راه­اندازی موتورها در وسایل نقلیه الکتریکی با چالش­هایی همچون عملکرد دینامیک با سیکل­های پیش­بینی نشده، چگالی گشتاور/توان بالا برای کاهش وزن خالص وسیله­ی نقلیه، عملکرد قابل اطمینان در شرایط بروز مشکل (خانه-لنگی) در موتور برای اطمینان از عملکرد صحیح وسیله حتی در زمان عدم موفقیت مولفه­های اصلی، ضمانت مادام­العمر، بازه­ی وسیع برای کنترل سرعت و ... روبرو است. این نوشته نکات کلیدی در مورد تکنیک­های مورد استفاده برای راه­اندازی موتور در وسایل نقلیه­ی الکتریکی مانند کنترل تضعیف، دقت گشتاور، عملکردهای موتور در شرایط بروز مشکل (خانه-لنگی) در موتور و ...  را معرفی می­کند. این نوشته می­تواند بعنوان یک مرجع در طراحی سیستم راه­اندازی موتور در وسایل نقلیه­ی الکتریکی مورد استفاده قرار بگیرد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-انتخاب نوع موتور

3-اصول فنی کلیدی در سیستم درایو موتور

4-خلاصه

1-مقدمه

با کاهش منابع انرژی و افزایش آلودگی محیط زیست، تحقیق در مورد وسایل نقلیه جدید با منابع انرژی جدید از سوی دولت­ها و کارخانه­دارها مورد توجه زیادی قرار گرفته است. دولت چین سیاست­هایی را در نظر گرفته و با تخصیص یارانه به وسایل نقلیه الکتریکی و وسایل نقلیه الکتریکی دوگانه سوز به تشویق تولید انبوه وسایل نقلیه با منابع انرژی جدید می­پردازد. در این میان، تعدادی گلوگاه فنی در طراحی وسایل نقلیه الکتریکی وجود دارد. طراحی سیستم راه­اندازی موتور یکی از هسته­های فن­آوری است. در این نوشته، پنج فن­آوری مورد استفاده در طراحی سیستم راه­اندازی موتور در وسایل نقلیه الکتریکی معرفی شده است، شامل کنترل تضعیف، تدابیر مربوط به خانه-لنگی، دقت گشتاور، کارایی سیستم راه­اندازی موتور و محدودیت بر روی بیشترین سرعت موتور....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Electric vehicle (EV)
motor drive system
weakening control

ثبت سفارش جدید