Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " استفاده از نظریه ی مدار برای راه اندازی مدل های ریاضی ماشین های AC: مرور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استفاده از نظریه ی مدار برای راه اندازی مدل های ریاضی ماشین های AC: مرور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Advanced Topics in Electrical Engineering
سال انتشار
2011
کد محصول
1000894
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
606 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 مدلسازی ماشین های AC با از پیش تعیین کردن عملکرد دینامیک حتی در مرحله ی طراحی، یک ضرورت حقیقی به نظر می رسد. براین اساس، می توان پارامترها و راه حل های سازنده ی ماشین را بطور دقیق تعیین کرد. در این مقاله، فرضیه ای مطرح می شود که در آن امکان استفاده ی ساده از تئوری مدار وجود دارد و با پارامترهای فشرده کار می کند. این نشان می دهد که امکان به حساب آوردن فرایندهای پایه ی ماشین و نیز اشباع مغناطیسی و برجستگی وجود دارد(برای ماشین های سنکرون). این مقاله براساس ملاحظات بالا، نتایج قابل توجهی از شبیه سازی با استفاده از مدل های پیشنهاد شده توسط نویسندگان را ارائه می دهد.     

1-مقدمه

برای ماشین های امروز، آنهایی که تحت فشار شدید الکتریکی و مغناطیسی هستند، از پیش تعیین کردن کیفی و کمی فرایندهای دینامیک پایه بسیار مهم است. عملکرد دینامیک را می توان در مرحله ی طراحی از طریق مدلسازی و شبیه سازی تحلیل کرد. نتایج به دست آمده با یک مدلسازی ریاضی صحیح تعیین می شوند.

در [11], [9] , [3], [2], [1] مدل های دینامیک غیرخطی تحلیل شده و با جزئیات، برای ماشین القایی وجود دارند. به عنوان یک قاعده، تحلیل ماشین های اشباع شده با جریان های استاتور و روتور [1] و [15] یا شارهای پیوندی [16]، به عنوان متغیرهای حالت، انجام می شود. در [2] و [3] روش فازورهای فضایی با جریان های سیم پیچ به عنوان متغیرهای حالت مورد استفاده قرار می گیرد، در حالیکه در [13] معادلات برخی از فرایندهای استارت[2]، با استفاده از تکنیک های سیمولینک  حل می شوند. در [11] مدل های ریاضی برای جریان های ترکیبی- شار پیوندی همراه با معرفی یک فازور فضایی تعمیم یافته ψ ارائه می شوند. در ادامه یک الگوریتم یکتای محاسباتی به دست آمده است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Modeling
Simulation
Asynchronous Machines
Synchronous Machines

ثبت سفارش جدید