Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " خوشه بندی صفحات وب بر مبنای جستجوی لغات کلیدی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
خوشه بندی صفحات وب بر مبنای جستجوی لغات کلیدی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on Intelligent Computation Technology and Automation
سال انتشار
2010
کد محصول
1000922
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
260 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله ، خوشه بندی وب بر اساس جستجوی لغات کلیدی جهت بهبود نتایج جستجوی صفحات وب و تسهیل عملکرد مرورگری وب ، پیشنهاد می شود که درجه ی یکسان سازی بین صفحات وب و جستجوی لغات کلیدی را جهت تصمیم گیری در مورد ترتیب صفحات نشان داده شده ی حاصل از نتایج جستجو ، بکار می برد.سپس الگوریتم خوشه بندی برای صفحات گروهی حاصل از نتایج جستجو و با توجه به درجه ی همسان سازی انتخاب می شود. در مرحله ی بعد ، از حذف صفحات تکراری استفاده کردیم تا این صفحات دو نسخه ای با عناوین و چکیده های یکسان را از بین ببریم.در پایان ، الگوریتم پیشنهادی به صورت عملی و در نتایج به کار گرفته می شود و نشان می دهد که جهت رفع مشکل انفجار اطلاعات بر روی وب ، موثر می باشد.

1-مقدمه

خوشه بندی جهت تبدیل داده های گروهی به چندین خوشه می باشد.تمامی انواع الگوریتم های خوشه بندی به چند دسته تقسیم می شوند که شامل خوشه بندی جدایی(خوشه ها ، خود بایستی به اندازه ی کافی از یکدیگر جدا باشند) که k-means کلاسیک ترین روش در آن می باشد ، خوشه بندی سلسله مراتبی (به خوشه های نهایی بر اساس میزان عمومیت آن ها ، ساختاری سلسله مراتبی نسبت داده می شود) ، خوشه بندی بر اساس طیف گراف ، بر مبنای چگالی ، بر مبنای مدل و غیره.

با انفجار اطلاعات در شبکه ی گسترده ی جهانی وب ، افزایش تقاضا برای خدمات وب مثل بازرگانی الکترونیکی ، بانکداری الکترونیکی و CMM (مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی) ، روش استفاده از وب را تغییر داده است.با توجه به محیط تجاری رقابتی ، خدمات وب به امری کاملاً ضروری تبدیل شده است.بسیاری از شرکت ها اکنون یافته اند که محصولات و خدمات شخصی واقعاً مهم هستند.این نوع شخصی سازی می تواند از طریق روش های شناسایی نیاز های افراد بدست آید.وب کاوی قادر است چنین دانش و آگاهی را جهت شخصی سازی و بهبود خدمان وب استخراج کند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





web mining
web clustering
searching degree
matching degree

ثبت سفارش جدید