Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " کنترل تراکم پیوسته در جریانهای موافق با TCP با اندازه‌ی پاکت متغیر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل تراکم پیوسته در جریانهای موافق با TCP با اندازه‌ی پاکت متغیر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
ACM SIGCOMM Computer Communications Review
سال انتشار
2004
کد محصول
1001038
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
38
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
835 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

مکانیسم‌های کنترل تراکم موافق TCP جریان درصد پاکت را به منظور تطبیق دادن شرایط شبکه و به دست آوردن بازده غیر متجاوز که از عملیات ارتباطی TCP تحت همان شرایط انجام می‌گیرد، می‌باشد. در محیطی که منبع محدودی پردازشگر پاکتی است، این رفتاری صحیح خواهد بود. به هر ترتیب، اگر منبع محدود ما دارای پهانی باند باشد، ممکن است جریانها بتوانند از پاکتهایی با اندازه‌هایی متفاوت استفاده نمایند، و این بیش از این عادلانه نخواهد بود. برای بعضی از کاربردها، از جمله علم تلفن اینترنت، طبیعی‌تر این است که اندازه‌ی پاکت را در حین اینکه نسبت پاکت تا حد ممکن ثابت باقی می‌ماند، تنظیم شود. در این مقاله، ما اثر متغیرها را بر اندازه‌ی پاکت در تساوی که بر اساس کنترل تراکم و روش‌های پیشنهادی بود، با هدف حذف بایاس در بازده منتج را مطالعه می‌نماییم. ما فضای طراحی را با جزئیات بررسی نمودیم و بعضی از طراحی‌های ممکن را برای این پیشنهاد نمودیم. ما این طراحیها را طی شبیه سازی ارزیابی نمودیم و با تعدادی از پیش طرحهای بتنی آن را نتیجه گیری نمودیم. یافته‌های ما برای طراحی مکانیسم کنترل تراکم موافق TCP با کاربردهایی که برای اندازه‌ی پاکت نسبت به درصد پاکتی یا برای کاربردهایی که به استفاده از اندازه‌ی پاکت کوچک اجبار می‌گردند، قابل استفاده است.

1-مقدمه

کنترل تراکم جریان همانطور که به وسیله‌ی TCP مورد استفاده قرار می‌گیرد، یا کنترل تراکم بر اساس معادلات دارای هدف تنظیم نمودن تعداد پاکتهای فرستاده شده در واحد زمان تکرار به سطح جریان تراکم در شبکه می‌باشد. کاهش دادن نسبت پاکتی در دفعات تراکم رفتاری صحیح در نسبت پاکتی محیط محدود شده است. در محیطی که مانع محدود شده بودن پهنای باند است و جریانها ممکن است از پاکتهایی با اندازه‌هایی متفاوت استفاده نمایند، منابع به صورت عادلانه در بین جریانها تقسیم نشده‌اند در حالیکه به جای اندازه‌ی پاکت مدیریت شده‌اند. مکانیسم کنترل تراکم موافق با TCP با استفاده از اندازه‌ی پاکت کوچکتری از TCP فقط قطعه‌ای از بازده مورد رضایت را بر اساس استفاده از منبع آن در صورتیکه هیچ اندازه‌ی صحیحی گرفته شود، به دست می‌آید.

ما انتظار داشتیم که شبکه‌ی مرکزی اینترنت دارای نسبت پاکت خیلی محدود شده‌ای باشد، همانطور که درصد پردازش پاکت مانع بزرگتری نسبت به ظرفیت خطی باشد. به هر ترتیب صف محدودی در اسکلت شبکه وجود دارد که اجازه می‌دهد پاکت وابسته به تراکم افت نماید. در مقابل، شبکه‌های دستیابی غالبا دارای پهنای باند محدود شده‌ای می‌باشند و این به واسطه‌ی دست یابی بی سیم تشدید می‌گردد. بنابراین، همین است که بسیاری از مسیر‌های شبکه‌ای دارای پهنای باند محدود شده هستند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




End-to-end Congestion Control
TCP-Friendly Flows

ثبت سفارش جدید