Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترلر پیشگوی فضای حالت برای سیستم های غیرمینیمم فاز MIMO " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترلر پیشگوی فضای حالت برای سیستم های غیرمینیمم فاز MIMO
نویسنده/ناشر/نام مجله :
international journal of sciences and techniques of automatic control computer engineering
سال انتشار
2008
کد محصول
1002543
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
958 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Non-minimum phase systems are known to be difficult to control especially when
Generalize Predictive Control (GPC) based on statespace representation is considered. To
solve this problem, an innovative synthesis method is proposed. It appeals: first, to estimate unmeasured states in order to stabilize the process with a state feedback, second, to decouple the system inputs and outputs in order to control separately the dynamics of the obtained sub systems closed loops. Some illustrative simulation results for a given system are presented and discussed. The proposed method makes possible to optimize separately the GPC parameters for each subsystem

چکیده

کنترل سیستم های غیرمینیمم فاز دشوار است بخصوص زمانی که کنترل پیشگوی تعمیم یافته  (GPC) مبتنی بر نمایش فضای حالت در نظر گرفته می شود. برای حل این مشکل، یک روش ترکیبی ابتکاری پیشنهاد می شود. این روش ابتدا حالت های اندازه گیری نشده را تخمین می زند تا فرایند را با یک فیدبک حالت پایدار کند؛ سپس  ورودی ها و خروجی های سیستم را جدا می کند تا دینامیک های به دست آمده از زیر سیستم های حلقه بسته را بطور جداگانه کنترل کند. نتایج شبیه سازی ها برای یک سیستم مشخص ارائه می شوند و مورد بحث قرار می گیرند. روش پیشنهادی امکان بهینه سازی جداگانه ی پارامترهای GPC را برای هر زیر سیستم فراهم می کند.

مقدمه

در سال های اخیر صنعت گران توجه زیادی به کنترل پیشگوی تعمیم یافته (GPC) داشتند که تاثیر زیادی هم بر روی کنترل فرایند داشته است[1] . این نوع کنترل هدف مطالعه ی بسیاری از کارهای تئوریک در حوزه های خطی و غیر خطی بوده است، تا قابلیت های آن افزایش داده شود. مرجع [2] مدل کنترل پیشگوی غیرخطی (MPC) را توضیح داده و تکنیک های راه حل عددی ارائه می دهد. مرجع [3] به درک نتایج تئوریک رفتار حلقه بسته ی الگوریتم های MPC کمک می کند. در مراجع [4] تا [9] هم الگوریتم MPC مورد تحلیل قرار می گیرد. در مراجع [6]، [7]، [10]، [11] و [12] GPC با استفاده از یک روش فضای حالت مورد مطالعه قرار گرفت و نتایج جالبی به دست آمد. در مراجع [13] و [14] نشان داده شد که این احتمال وجود دارد که برای تحلیل اغتشاش  سیستم های حلقه بسته را به یک فرم قابل کنترل دراورد. مرجع [15] بیان کرد که وقتی در یک حلقه ی متصل دیگر نقطه ی تنظیم (set point) تغییر می کند، کنترلر فضای حالت رفع اغتشاش بهتری دارد و بطور قابل ملاحظه ای از روش چندجمله ای سریع تر است… 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


non-minimum phase MIMO systems

ثبت سفارش جدید