Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت جهانگردی " با موضوع " چالش های بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحران " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چالش های بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحران
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Economics and Organization
سال انتشار
2009
کد محصول
1002650
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
268 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Tourist destination management, in contemporary business conditions, based on strategic approach providing innovative and well co-coordinated tourism products is exceedingly important for tourism regions. Balancing the strategic aims of stakeholders and increasing total economic benefits are the most important objectives of the strategic marketing of a destination

چکیده

 مدیریت مقاصد توریستی در شرایط فعلی کسب و کار بر مبنای مقاصد استراتژیک که مصولات توریستی نوآورانه و هماهنگ را فراهم می آورد، برای مناطق توریستی بسیار اهمیت دارد. متوازن نمودن اهداف استراتژیک سرمایه گذاران و افزایش مزیت های اقتصادی اهداق مهم بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی هستند.

واژگان کلیدی: بازاریابی استراتژیک، مقاصد توریستی، مدیریت، رقابت پذیری، بحران

مقدمه

رقابت جهانی و اشباع شدن صنعت توریسم چالش ها و مشکلات بسیاری را در ایجاد وفاداری مشتریان و مزیت های رقابتی پایدار در بازار محصولات توریستی ایجاد نموده است. این مشکلات، در مدیریت تقاضا و خلق تصویر منحصر به فردی از یک مقصد توریستی خاص مشهود می باشند. مشارکت تعداد زیادی از سازمان های مختلف در خلق و بازاریابی محصولات توریستی یک مقصد توریستی مشخص نمودن ومنافع و اهداف آن ها را مشکل می سازد. از طرف دیگر، این سازمان ها به شراکت های متفاوت تری با هدف دستیابی به تأثیرات فردی و دوجانبه ورود می کنند. متوازن سازی اهداف استراتژیک سرمایه گذاران و افزایش مزیت های اقتصادی مهمترین اهداف بازاریابی استراتژیک یک مقصد توریستی است. این کار شامل خلق ارزش برای تمامی شرکا از طریق توسعه بازاریابی یکپارچه است که به گسترش جذابیت و خلق یک تصویر بی مانند از یک مقصد توریستی منجر می گردد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت جهانگردی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت جهانگردی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Strategic Marketing
Tourist Destination

ثبت سفارش جدید