Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " سیستم های مدیریت انرژی در عملیات میکروگرید " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم های مدیریت انرژی در عملیات میکروگرید
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Electricity Journal
سال انتشار
2012
کد محصول
1003859
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Microgrids are a promising technology that can increase the reliability and economics of energy supply to end consumers. Microgrid development is shifting from prototype demonstration and pilot projects to full-scale commercial deployment. Microgrid energy management systems are critical components that can help microgrids come to fruition

چکیده

میکروگریدها تکنولوژی ای هستند که می توانند قابلیت اطمینان و به صرفه بودن منبع انرژی برای مصرف کنندگان نهایی را افزایش دهند. پیشرفت میکروگرید از نمایش نمونه ی اولیه به تولید در سطح تجاری تغییر کرده است. سیستم های مدیریت انرژی میکروگرید اجزای اساسی ای هستند که می توانند به توسعه ی استفاده از میکروگریدها کمک کنند.

1-مقدمه

انگیزه های زیست محیطی و اقتصادی و پیشرفت در تکنولوژی در حال تغییر دادن دیدگاه سنتی سیستم های قدرت هستند. اکثر ساختارهای شبکه ی قدرت فعلی آمریکا در دهه ی 1930 ساخته شده است. فرسودگی و اضافه بار منجر به پنج خاموشی بزرگ در 40 سال گذشته شده است (Farmer & Allen, 2006). برای رفع این چالش ها میکروگریدها به صورت راه حلی نسبتا جدید و مناسب برای تجدید ساختار سیستم انرژی فعلی و تضمین پایداری منبع تغذیه ارائه شدند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Microgrid
energy management systems

ثبت سفارش جدید