Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
676,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم جغرافيايی " با موضوع " انسجام و از هم گسیختگی در آموزش معماری و برنامه ریزی شهری و منطقه ای " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
انسجام و از هم گسیختگی در آموزش معماری و برنامه ریزی شهری و منطقه ای
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2012
کد محصول
1004647
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
7
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
212 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

In this study, it will be assessed how integrated and united is the content and tendency of Architecture and Urban and Regional Planning educational process in terms of values, aims and processes. In this sense, in order to guide the training process, the influence of this unity level on education will be analyzed comparing both disciplines in the context of main similarities and differences, integration and disintegration

چکیده

در این پژوهش، به ارزیابی این نکته می پردازیم که چطور محتوای فرایند آموزش برنامه ریزی منطقه ای و شهری در رابطه با ارزشها، اهداف و فرایندها منسجم می باشد. در این زمینه، برای این که فرایند آموزشی را هدایت کنیم، تاثیر این سطح انسجام بر آموزش تحلیل می شود و هر دو رشته در زمینه ی شباهت ها و تفاوتها، انسجام و از هم گسیختگی مقایسه می شوند.

1-مقدمه

قرنی که ما در آن زندگی می کنیم، قرنی در تاریخ می باشد که در آن دانش بازتولید می شود. این نه تنها درباره ی فرایند تغییر دانش می باشد بلکه درباره ی کیفیت و فناوری اطلاعات نیز هست. این قرت با داشتن سطح بالای رقابت، و جهانی شدن و شرایط محلی جدید، لزوما در تمامی حوزه ها کارامد شده است.

بحران های جهانی چند بعدی که تاکنون تجربه شده اند، حوزه های حرفه ای در این قرن به وجود آمده اند کخ زندگی فرهنگی و شهری در مرکز آن قرار دارد. آموزش حرفه ای و فساد در کاربستش، بر فرهنگ معماری و شهری تاثیر گذاشته و پیوند آن را با جامعه تضعیف نموده است. آناتولی با وجود میراث معماری و تاریخی طبیعی، فرهنگی و شهری هزاران ساله، و نیز فرهنگ برجسته، بخش حرفه ای نیز اهمیتش را روز به روز از دست داده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم جغرافيايی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم جغرافيايی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Architecture
Urban and Regional Planning
Design
Education
Unity in Education

ثبت سفارش جدید