Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک روش طراحی ∞H جدید برای کنترل کارامد ردیابی مقاوم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک روش طراحی ∞H جدید برای کنترل کارامد ردیابی مقاوم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IFAC
سال انتشار
2005
کد محصول
1005114
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
800 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

In many control design problems it is usually of great interest to have direct control over the closed-loop bandwidth and the transfer function from reference to plant output. The Internal Model Control (IMC) design method for stable plants o_ers this feature. However, there are some shortcomings, inadequacies and limitations with the IMC design method for both stable and unstable plants which will be exposed in this paper. With the aim of keeping the desired features of the IMC design method, we propose a new H1 control design method which addresses open issues and also can be used for both stable or unstable plants in a coherent framework

چکیده

در بسیاری از مسائل طراحی کنترل، معمولا می خواهیم کنترل مستقیمی بر روی پهنای باند حلقه بسته و تابع تبدیل از مرجع تا خروجی سیستم داشته باشیم. روش طراحی کنترل مدل داخلی (IMC)  برای سیستم های پایدار این ویژگی را دارد. اگرچه این روش چندین نقص، کمبود و محدودیت هایی هم برای سیستم عادی پایدار و ناپایدار دارد که در این مقاله ذکر می شوند. با هدف حفظ ویژگی های مطلوب روش طراحی IMC، ما یک روش طراحی کنترل H جدید پیشنهاد می دهیم که می توان از آن برای سیستم های پایدار و ناپایدار در یک پارپوب همدوس استفاده کرد.

1-مقدمه

در این مقاله یک روش طراحی کنترلر جدید پیشنهاد می دهیم که ویژگی های مطلوب و سادگی روش طراحی کنترل مدل داخلی (IMC) را حفظ می کند، ولی محدوده ی کارایی آن را توسعه می دهد. بطور خاص، ویژگی استثنائی روش طراحی IMC – که امکان نداشتن صفر روی محور jw  را می دهد- طراحی یک کنترلری است که به پاسخ فرکانسی دامنه ی حلقه بسته ای دقیقا برابر با پاسخ فرکانسی دامنه ی یک تابع تبدیل مطلوب می رسد. در چارچوب IMC، همانطور که در بخش 2 توضیح داده می شود،  این انتخاب تابع تبدیل با عنوان فیلتر IMC شناخته می شود، و امکان داشتن یک تک پارامتری که پهنای باند سیستم حلقه بسته ی طراحی شده را تنظیم کند، فراهم می کند.  این مزیت مهم  به IMC در زمینه ی کنترل مقاوم تطبیقی کمک می کند چرا که داشتن کنترل مستقیم بر روی پهنای باند حلقه بسته و در نتیجه توانایی افزایش فزاینده ی پهنای باند در شناسایی و طراحی مجدد کنترلر بسیار مطلوب است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





H∞ Control
Internal Model Control
Model Matching
Robust Tracking
Adaptive Control

ثبت سفارش جدید