Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " پیش بینی شارژ بار خودروها بر اساس مختصات مکانی آنها در سیستم توزیع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیش بینی شارژ بار خودروها بر اساس مختصات مکانی آنها در سیستم توزیع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON SMART GRID
سال انتشار
2014
کد محصول
1005227
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

This paper presents a procedure for location-based forecasting of the potential vehicular charging load at off-home charging stations. A location-specific fuzzy decision making system is proposed to characterize the charging behavior and determine the probability of charging by means of a three dimensional input obtained from a real-world driving dataset. The obtained charging and parking probability figures are then used in prediction of the local aggregated charging demand. The flexibility and usefulness of the developed procedure is exemplified in the case studies of two major shopping centers

چکیده

این مقاله یک روش پیش بینی شارژ بار خودروها مبتنی بر مختصات مکانی آنها در خارج از منطقه ایستگاه های شارژ ارائه می دهد. یک سیستم تصمیم گیری فازی مکانی خاص برای توصیف رفتار شارژ و تعیین احتمال شارژ با استفاده از ورودی سه بعدی که از مجموعه داده های رانندگی در دنیای واقعی به دست آمده اند، پیشنهاد شده است. سپس شکل های حاصل از احتمال شارژ و احتمال پارکینگ در پیش بینی تقاضای محلی مجموع شارژ استفاده شده اند. انعطاف پذیری و کارآمدی روش توسعه یافته، در مطالعات موردی دو مرکز خرید عمده بررسی و ارزیابی شده است.

1-مقدمه

با گسترش و توسعه سریع خودروهای الکتریکی پلاگین (PHEVs)، انتظار می رود شارژ بار خودروها بر روی شبکه افزایش یابد که این افزایش شارژ منجر به افزایش عملکرد خودروها، قیمت پایین تر و همچنین پذیرش عموم مردم خواهد شد [1]-[3]. در زمینه شبکه های هوشمند آینده،سیستم های ذخیره سازی خودروهای متصل به شبکه نه تنها نیاز به انرژی خواهند داشت بلکه به طور بالقوه به تامین انرژی در طول دوره های تقاضای بالا کمک خواهند کرد [3]-[5]. برآورد تقاضای مجموع خودروها در یک سیستم قدرت خاص به برنامه ریزی تولید برق همگام با رشد بار کمک می کند به طوریکه PEVs  ها سهم بزرگی از بازار برق را به دست می آورند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Fuzzy decision making
location-based prediction
off-home charging station
vehicular charging

ثبت سفارش جدید