Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

عنوان مقاله فارسی

گزارش کاراموزی در شرکت مخابرات

تعداد صفحات فارسی
85
کد محصول
1006612
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 گزارش کاراموزی در شرکت مخابرات

در این قسمت از سایت گروه ترجمه تخصصی البرز گزارش کاراموزی در شرکت مخابرات استان اردبیل برای دانلود به صورت فایل Word ارائه شده است. اين گزارش شامل مطالب مختصری است كه حاصل كارآموزي در بخشﻫﺎي مختلف شركت مخابرات استان اردبيل ﻣﻲباشد.

ابتدا مقدمهﺍي بر توضیح کلی مخابرات در ایران و در استان اردبیل آورده شده است. در این قسمت توضیحات تقریبا جامعی شامل تاریخچه، ساختار ، معماری وکاربرد تکنولوژیﻫﺎي مختلف مخابراتی و زمینهﻫﺎی کاربردی آنﻫﺎ در صنعت مخابرات همراه با تاریخچة مختصری برای هرکدام آورده شده است.که از جمله تکنولوژیﻫﺎي مخابرتی ﻣﻲتوان به تلگراف، تله تایپ، تلتکس،  تلفن، موبایل، ماهواره ، مایکروویو، فیبرنوری و ... اشاره کرد. ودر انتهای مقدمه نمودار های نشان دهندة چند شاخص مخابراتی مهم استان آورده شده است.

در بخش بعدي به تشريح شبكة موبايل مورد استفاده در ايران پرداخته شده است.

سپس به دلیل کاربرد نسبتا وسیع فیبر نوری و گسترش استفادة از آن در صنعت برق به خصوص الکترونیک و مخابرات برای انتقال دیتا که در کنار امواج رادیویی یکی از بهترین گزینهﻫﺎ برای ارسال دیتا ﻣﻲباشد و نيز از آنجایی که مخابرات فیبر نوری دارای کارایی بالاتری نسبت به سیمﻫﺎی مسی سنتی ﻣﻲباشد و به دليل توانایی پردازش حجم وسیعی از اطلاعات در مخابرة فیبر نوری و همچنین متناسب با علاقة اینجانب، متن اصلی به توضیح مفصلﺗﺭﻯ در مورد فیبر نوری،مخابرات نوري و نيز روند توسعة فيبرهاي نوري تك مد  و انواع آنﻫﺎ، عوامل محدودكنندة انتشار و نيز تلفات در فيبرهاي نوري  اختصاص داده شده است .

کلمات کلیدی : مخابرات ، فیبرنوری  ،شبكه، مایکروویو ، موبایل ، ماهواره ،اینترنت ،پهنايﺑﺎﻧﺪ

مقدمه

هدف از مخابرات ارسال و انتقال اطلاعات از نقطهﺍی به نقطة دیگر است که این اطلاعات ﻣﻲتوانند صوت ، تصویر یا دادهﻫﺎی کامپیوتری باشد.

   مخابرات با ارائة نظریهﻫﺎ و مبانی لازم جهت ایجاد ارتباط بین دو یا چند کاربر، انجام عملی فرآیندها را به طور بهینه ممکن می سازد. اهداف اصلی مخابرات عبارت‌اند از فرستادن اطلاعات با بالاترین سرعت ممکن ،پایین‌ترین آمار خطا و کمترین میزان مصرف از منابع انرژی و پهنای باند مخابراتی.

 پس قسمتﻫﺎي مختلف مخابرات شامل فرستنده ،  مرحلة  میانی، گیرنده و  گسترش شبکه ﻣﻲباشد که گسترة هر کدام عبارتند از...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


ثبت سفارش جدید