Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " امنیت محاسبات ابری: یک چالش علمی، و بررسی راه‌حل‌ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
امنیت محاسبات ابری: یک چالش علمی، و بررسی راه‌حل‌ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Journal of Systems and Software
سال انتشار
2015
کد محصول
1007931
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
308 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

We briefly survey issues in cloud computing security. The fact that data are shared with the cloud service provider is identified as the core scientific problem that separates cloud computing security from other topics in computing security. We survey three current research directions, and evaluate them in terms of a running software-as-a-service example

چکیده

ما به طور خلاصه به بررسی مسائل مربوط به امنیت محاسبات ابری پرداختیم. این واقعیت که اطلاعات با فراهم‌کننده‌ی سرویس ابر به اشتراک گذاشته می‌شود به عنوان اصلی‌ترین مشکل علمی که امنیت محاسبات ابری را از موضوعات دیگر در امنیت محاسبات مجزا می‌کند تشخیص داده شده است. ما به بررسی ابعاد سه تحقیق اخیر پرداخته و آنها را در ارتباط با یک نمونه‌ی در حال اجرای "نرم‌افزار به عنوان یک سرویس"ارزیابی نمودیم.

1-امنیت محاسبات ابری چیست؟

محاسبات ابری ایده‌ای است که در آن اطلاعات و داده ها می‌تواند به صورت مرکزی، دردرون ابر، ذخیره شده و در هر زمان و هرجایی توسط تین کلاینت‌  و دستگاه‌های همراه سبک در دسترس باشد. محاسبات ابری فواید زیادی دارد از جمله همراه داشتن داده‌ها در همه جا، انعطاف‌پذیری در دسترسی، و بازگشت‌پذیری. از بسیاری جهات امنیت را نیز افزایش می‌دهد: ممکن است ارائه‌دهنده‌ی سرویس ابر نسبت به صاحب داده‌ها توانایی بیشتری برای سرمایه‌گذاری بر روی شیوه‌ها و تکنولوژی‌های امنیتی بهتر و به‌روزتر را داشته باشد. بااین وجود، ازآنجایی که محاسبات ابر، اطلاعات را ضرورتا خارج از کنترل صاحب داده‌ها قرار می‌دهد، به ناچار مسائل امنیتی را نیز به وجود می‌آورد...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Cloud computing
Homomorphic encryption
Trusted computing
Browser security

ثبت سفارش جدید