Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " شيمی " با موضوع " ZnCl2/ اوره به عنوان یک حلال یوتکتیک عمیق برای تهیه بیس (ایندولیل) متان ها تحت شرایط التراسونیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ZnCl2/ اوره به عنوان یک حلال یوتکتیک عمیق برای تهیه بیس (ایندولیل) متان ها تحت شرایط التراسونیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Synthesis and Reactivity in Inorganic, Metal-Organic, and Nano-Metal Chemistry
سال انتشار
2015
کد محصول
1008510
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
787 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

This work describes the synthesis of bis(indolyl)methanes by using effective combination of ultrasound and deep eutectic solvent. This methodology offers momentous improvements over various options for the synthesis of bis(indolyl)methanes with regard to yield of products, simplicity in operation, and green aspects by avoiding toxic catalysts and solvents. Further, the deep eutectic solvent can be reused and recovered for several times without loss of activity

چکیده

این کار را سنتز بیس (ایندولیل)متان ­ها را با استفاده از ترکیب موثر از اولتراسوند و حلال یوتکتیک عمیق توصیف می­ کند. این روش بهبود های چشمگیری برای گزینه های مختلف سنتز بیس (ایندولیل) متان ­ها از نقطه نظر بازده محصول، سادگی در عمل، و جنبه ­های سبز با اجتناب از کاتالیزور و حلال سمی ارائه می­ دهد. علاوه بر این، حلال یوتکتیک عمیق را می­ توان مجددا مورد استفاده قرار داد و برای چندین بار بدون از دست دادن اکتیویته بازیابی کرد.

1-مقدمه

حلال­ های یوتکتیک عمیق (DESها) موادی متشکل از اجزایی است که نقطه ذوب کم بسیار پایین ­تری نسبت به هر یک از اجزا به طور جداگانه دارد. این سیستم یک ماده منحصر به فرد برای مواد پیشرفته­ ی در حال توسعه ارائه می ­دهد و معمولا نسبت به توسعه ­ی مواد جدید ارزان­ تر و کم وقت گیر تر است. ابوت و همکاران [1،2] پیشگام توسعه این حلال ­ها بودند، که مایعاتی با نقطه ذوب پایین­ هستند که از مخلوطی از نمک آلی جامد و کمپلکس آلی مناسب، معمولا یک گونه­ ی دهنده­ ی پیوند هیدروژنی مانند پلیل یا مشتقات اوره استخراج شده ­اند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله شيمی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید