Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " چالش نانوروبش بر پایه SEM در دستگاه های CMOS با اندازه 32 و 28 نانومتر برای تحلیل شکست در عملکرد نیم رساناها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چالش نانوروبش بر پایه SEM در دستگاه های CMOS با اندازه 32 و 28 نانومتر برای تحلیل شکست در عملکرد نیم رساناها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Microelectronics Reliability
سال انتشار
2014
کد محصول
1008922
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper presents an effective device-level failure analysis (FA) method which uses a high-resolution low-kV Scanning Electron Microscope (SEM) in combination with an integrated state-of-the-art nanomanipulator to locate and characterize single defects in failing CMOS devices. The presented case studies utilize several FA-techniques in combination with SEM-based nanoprobing for nanometer node technologies and demonstrate how these methods are used to investigate the root cause of IC device failures. The methodology represents a highly-efficient physical failure analysis flow for 28 nm and larger technology nodes

چکیده

این مقاله، یک تحلیل شکست موثر در سطح دستگاه (FA) را ارائه می­ کند و بدین منظور، از میکروسکوپ الکترونی روبشی با ولتاژ پایین و توان تفکیک بالا (SEM) و یک نانوکنترلگر ابتکاری یکپارچه برای مکان­ یابی و مشخصه­ یابی نقص­ های منفرد در دستگاه­ های COMS دارای نقص بهره می­ برد. مطالعات موردی ارائه شده، از تکنیک­ های FA متعدد و نانوروبش بر پایه SEM برای فناوری گره نانومتری بهره می ­برند و نشان می ­دهند که چطور می ­توان این روش­ ها را برای بررسی عوامل ریشه ­ای نقص در دستگاه ­های IC مورد استفاده قرار داد. این فناوری، تحلیل شکست فیزیکی با کارایی بالا را برای گره­ های فنی 28 نانومتر و بزرگتر نشان می ­دهد.

1-مقدمه

IC نیم ­رسانا در تمام طول عمر خود باید در مقابل تاثیرات خارجی مانند تنش ­های الکتریکی، مکانیکی و حرارتی پایدار باشد. کیفیت و عمر این محصولات به شدت به عملکرد و قابلیت اطمینان اجزای منفرد آنها مانند ترانزیستورهای منفرد بستگی دارد. در مورد برگشت میدان، باید ریشه اصلی مشکل در کل دستگاه (مثلاً بسته، زیر لایه و قالب) تحلیل شود و در برخی موارد لازم است که نقص تا ترانزیستورهای منفرد ردیابی شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




SEM-based nanoprobing
FIB
OBIRCH

ثبت سفارش جدید