Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,578,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " مدل ترکیبی تخصیص منابع به صورت مزایدات دو طرفه در محاسبات ابری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل ترکیبی تخصیص منابع به صورت مزایدات دو طرفه در محاسبات ابری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Journal of Systems and Software
سال انتشار
2015
کد محصول
1010094
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Recently, Cloud computing has emerged as a market where computing related resources are treated as a utility and are priced. There is a big competition among the Cloud service providers and therefore, the providers offer the services strategically. Auction, a market based resource allocation strategy, has received the attention among the Cloud researchers recently. The auction principal of resource allocation is based on demand and supply. This work proposes a multi-attribute combinatorial double auction for the allocation of Cloud resources, which not only considers the price but other quality of service parameters also. Auctioneer extends some of the parameters to the offered bids from the bidders in order to provide fairness and robustness. In case of not meeting the assured quality, a penalty is imposed on the provider and customer is compensated. The reputation of the provider also diminishes in the forthcoming rounds. Performance study of the proposed model is done by simulation which reflects the usefulness of the method

چکیده

کاربران و ارائه دهندگان خدمات، نیاز‌ها و اهداف مختلفی در بازار سرمایه گذاری دارند. کاربران خواهان پایین ترین قیمت ممکن پرداخت با برخی از سطوح تضمین شده از خدمات هستند و ارائه دهندگان خواهان استراتژی دستیابی به بالاترین بازده سرمایه گذاری خود هستند. طراحی تخصیص منابع مبتنی بر بازار مطلوب که برای هر دو کاربران و ارائه دهندگان مفید باشد یک معیار اساسی مدیریت منابع در سیستم های توزیع شده، به خصوص در خدمات محاسبات ابری است. بسیاری از مدل های تخصیص منابع فعلی مبتنی بر بازار در یک محیط تجارت غیرقابل تنظیم بیشتر به نفع ارائه دهنده خدمات است تا خریدار. در این مطالعه، با ارائه یک مدل بازار جدید که تخصیص منابع مزایدات دوطرفه ترکیبی که (CDARA) نامیده می شود، و قابل اجرا در محیط های محاسبات ابری است مشکل را برطرف می کنیم. به منظور ارزیابی کارایی CDARA از منظر اقتصادی، با استفاده از نرم افزار CloudSim، که یک شبیه ساز مبتنی بر جاوا برای شبیه سازی محیط محاسبات ابری است نمونه سازی و شبیه سازی شده است. نتایج نشان داد که مدل ترکیبی تخصیص منابع مبتنی بر مزایدات دوطرفه،  یک مدل بازار مناسب بر اساس محاسبات ابری است، زیرا اجازه رقابت دوطرفه و مناقصه در تعداد اقلام نامحدود را می دهد، که باعث می شود از لحاظ اقتصادی کارآمدتر باشد. علاوه بر این، مدل ارائه شده سازگار با ایجاد انگیزه است، که مشوق شرکت کنندگان برای آشکار کردن ارزیابی واقعی خود در طول مزایده است.

1-مقدمه

در هرجنبه از زندگی منابع سیستم توزیع شده از طریق استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بسیار متداول شده است. در واقع، منابع سیستم توزیع شده بار مخارج زیاد استفاده از سیستم هایی که انرژی پردازش مستقل و ذخیره سازهای کامپیوتری گران قیمت دارند را کاهش می دهد. این وضعیت به ظهور پارادایم گرید و محاسبات ابری منجر شده است. این دو پارادایم (الگو) در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین گزینه های تکنولوژی برای ارائه منابع و خدمات مقرون به صرفه است...



ثبت سفارش جدید