Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,540,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " پروتکل مسيريابي جغرافيايي با هدف ايجاد پيوند پايدار و قابليت اطمينان در شبکه های موردی بين خودرويي " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پروتکل مسيريابي جغرافيايي با هدف ايجاد پيوند پايدار و قابليت اطمينان در شبکه های موردی بين خودرويي
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Wireless Pers Commun
سال انتشار
2016
کد محصول
1010163
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

The new information and communication technologies have changed the trend of communication in all fields. The transportation sector is one of the emerging field, where vehicles are communicating with each other or with infrastructure for different safety and comfort applications in the network. Vehicular ad hoc networks is one of the emerging multi-hop communication type of intelligent transportation field to deal with high mobility and dynamic vehicular traffic to deliver data packets in the network. The high mobility and dynamic topologies make the communication links unreliable and leads to frequent disconnectivity, delay and packet dropping issues in the network. To address these issues, we proposed a road aware geographical routing protocol for urban vehicular ad hoc networks. The proposed routing protocol uses distance, direction and traffic density routing metrics to forward the data towards the destination. The simulation results explore the better performance of proposed protocol in terms of data delivery, network delay and compared it with existing geographical routing protocols

چکیده

در تکنولوژی های ارتباطی و اطلاعاتی روند ارتباطات در تمام زمینه ها تغییر کرده است. بخش حمل و نقل یکی از حوزه های در حال ظهور است به طوری که وسایل نقلیه با یکدیگر یا با زیرساخت های ایمنی مختلف جهت تسهیل کردن کاربردهای شبکه در ارتباط هستند. شبکه های وسایل نقلیه بی سیم، یکی از انواع ارتباطات در حال ظهور چند پیوندی است که در حوزه حمل و نقل هوشمند با تحرک بالا و وضعیت پویا ترافیکی برای تحویل بسته های داده در شبکه سروکار دارند. تحرک بالا و فناوری های متفاوت، نوعی ارتباطات غیرقابل اعتماد را ایجاد می کند و منجر به قطع شدن مکرر ارتباط، تاخیر و مشکلاتی از طریق از دست دادن بسته ها در شبکه می شوند. برای پرداختن به این مشکلات، پیشنهاد ما داشتن یک پروتکل آگاه از مسیر مسیریابی جغرافیایی جاده ای برای شبکه های بی سیم وسایل نقلیه شهری است. پیشنهاد استفاده از آگاهی مسیر در پروتکل مسیریابی، برای مدیریت و معیارهای تراکم ترافیکی جهت فرستادن داده به سمت مقصد است. نتایج بدست آمده از شبیه سازی کارایی و عملکرد بهتری از پروتکل پیشنهادی در تحویل داده، تاخیر شبکه و مقایسه آن را با پروتکل های مسیریابی جغرافیایی فعلی نشان می دهد.

1-مقدمه

شبکه های موردی بین خودرویی یکی از حوزه های در حال ظهور ارتباطات، جهت ارائه ایمنی و راحتی مسافران در شبکه است. در شبکه های موردی بین خودرویی، ارتباطات برپایه ساختار از قبل ایجاد شده و ارتباط خودرو به خودرو می باشد. انواع مختلفی از برنامه های کاربردی برای کمک کردن به مسافران و همکاری رانندگان استفاده می شود که هماهنگی و ارتباط با یکدیگر برای راحتی و کاربردهای سرگرمی می باشد. این برنامه های کاربردی بر مبنای سرویس های متنوع شامل فراهم آوردن ایمنی از طریق شناسایی خطر تصادف، اخطار نزدیک شدن به پیچ، شلوغی ترافیک، تجاوز از سرعت، وضعیت آب و هوایی، اینترنت و امکانات به اشتراک گذاری فایل می باشند



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




High mobility
Network
Geographical
Urban
Routing

ثبت سفارش جدید