Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " برنامه ریزی مسیر حرکت چند هدفه برای بازوهای رباتیک براساس MOPSO " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
برنامه ریزی مسیر حرکت چند هدفه برای بازوهای رباتیک براساس MOPSO
نویسنده/ناشر/نام مجله :
2nd International Conference on Information Science and Control Engineering
سال انتشار
2015
کد محصول
1010214
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
585 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

In this paper, an interpolation method based on five order B-spline is proposed to construct continuous curves in joint space for manipulators, this method can ensure the continuity of velocity, acceleration and jerk in joint moving process. At the same time, the velocity, acceleration and jerk at both start and stop moment can be adjusted. Then the MOPSO algorithm is used to optimize these curves under three objectives, including time optimal, distance optimal, and energy optimal. The algorithm results in a set of Pareto optimal solution aggregates. Fuzzy judgment is then proposed to select one potential solution from the Pareto optimal solution aggregates

چکیده

در این مقاله، برای ساخت منحنی های پیوسته در محل اتصال بازوها، از یک روش درون یابی استفاده می شود که بر اساس بی-اسپلاین مرتبه 5 می باشد، این روش می تواند پیوستگی سرعت، شتاب و حرکت را در فرایند اتصال، تضمین کند. در همین زمان، سرعت، شتاب و حرکت هم در لحظه شروع و هم در لحظه پایان می تواند تنظیم شود. سپس، از الگوریتم MOPSO برای بهینه کردن این منحنی ها در سه هدف استفاده می شود، که سه هدف عبارتند از: زمان بهینه، فاصله بهینه و انرژی بهینه. الگوریتم، به مجموعه ای از جواب های بهینه پارتو منجر می شود. سپس، برای انتخاب یک جواب ممکن از مجموعه جواب بهینه پارتو، قضاوت فازی مطرح می شود.

1-مقدمه

بازوهای رباتیک به طور موفقیت آمیزی در حوزه های گوناگون، مثل: فضانوردی، حوزه پزشکی، کاربردهای صنعتی و ....، کاربرد دارند. برنامه ریزی مسیر حرکت بسیار مهم است، زیرا هر اتصال بازو باید مسیر حرکت خاصی را دنبال کند تا وظیفه اختصاص داده شده به خود را انجام دهد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید