Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " ارزیابی ریسک پیشرفت برای شبکه تلفیقی پروژه مهندسی بر اساس PERT بهبود یافته " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزیابی ریسک پیشرفت برای شبکه تلفیقی پروژه مهندسی بر اساس PERT بهبود یافته
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Systems Engineering Procedia
سال انتشار
2011
کد محصول
1010578
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
361 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Aimed at the deficiency of the traditional PERT method in the risk assessment for engineering project progress, this paper has improved PERT method, so as to make it more suitable for engineering project risk assessment of spliced network. Firstly, in calculating project activity duration, it adopts response management theory and introduces double-buffering zone, so that the calculated project activity duration is more approximate to the realistic one. Meanwhile, the paper takes advantage of equivalent-weight probability method to revise the main path, so that the calculated project duration is more suitable for the realistic situation. Finally, the paper has further demonstrated the feasibility of the method by an engineering project case study 

 چکیده

این مقاله به دلیل کاستی های روش PERT قدیمی در ارزیابی ریسک پیشرفت پروژه مهندسی، روش PERT را بهبود بخشیده به طوری که برای ارزیابی ریسک پروژه مهندسی شبکه تلفیقی متناسب تر شود. در مرحله اول، در محاسبه مدت زمان فعالیت پروژه، از نظریه مدیریت پاسخ استفاده شد و منطقه دوبافر معرفی شد و به این ترتیب مدت زمان محاسبه شده برای فعالیت پروژه به مدت زمان واقعی ان نزدیک تر شد. در همین حال در این مقاله از روش احتمال وزن معادل برای بررسی مسیر اصلی  استفاده شد به طوری که مدت زمان محاسبه شده برای پروژه به وضعیت واقعی نزدیک تر شد. در آخر، در این مقاله با یک مطالعه موردی در زمینه پروژه مهندسی امکان پذیری روش را به طور دقیق تر نشان می دهیم.

1-مقدمه

در اواخر دهه 1950 طرح شبکه در ایالات متحده مطرح شد و در کشور ما، در اواسط دهه60 استفاده از شبکه در پروژه های مهندسی شروع شد. ویژگی شبکه تلفیقی در پروژه، جهان شمول بودن آن است، در حالی که می توان طرح های دیگر شبکه را با موارد خاص آن ها در نظر گرفت. به دلیل عوامل نامطمئنی که در خود پروژه مهندسی و محیط آن وجود دارد، طول مدت فعالیت در مدت زمان اجرای پروژه نامشخص است. مالکوم یکی از محققان ایالات متحده و افراد دیگربرای اولین بار PERT (ارزیابی پروژه/ برنامه و بررسی تکنیک) را پیشنهاد دادند. با کاربرد گسترده روش PERT در ارزیابی ریسک مربوط به پیشبرد پروژه مهندسی، افراد به تدریج متوجه نقص ها و کاستی های ان شدند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





engineering project
spliced network
improved PERT
progress risk assessment

ثبت سفارش جدید