Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تجزیه QoS برای ترکیب سرویس با استفاده از الگوریتم ژنتیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تجزیه QoS برای ترکیب سرویس با استفاده از الگوریتم ژنتیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
ٍElsevier,Applied Soft Computing
سال انتشار
2013
کد محصول
1011899
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
15 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

اخیرا، تحقیقات زیادی برای بهینه سازیِ ترکیب سرویس وب مبتنی بر QoS انجام شده است. هدف، انتخابِ ترکیبِ سرویسِ بهینه از میان تمامی ترکیب سرویس هایِ ممکن، با توجه به نیازمندی های کیفی نهایی کاربر می باشد. راه حل های موجود اغلب روشهای بهینه سازی سراسری را به کار می برند که کارایی وعده داده شده را نشان نمی دهند. همچنین پیچیدگی چنین روشهایی به طور گسترده به تعداد سرویس های وبِ موجود بستگی دارد، که به طور مداوم با رشد اینترنت افزایش می یابند. علاوه بر این، روش های بهینه سازی محلی به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا ممکن است محدودیت های سراسری را نقض کنند. در این مقاله، یک ساختار بالا به پایین، به نام تجزیه ی محدودیت های کیفی (QCD) پیشنهاد می کنیم تا با استفاده از الگوریتم ژنتیک (GA)، محدودیت های سراسری را به محدودیت های محلی تجزیه نماییم. سپس بهترین سرویس وب برای هر عملیات از طریق جستجوی خطی ساده انتخاب می شود. برخلاف روش های موجود، به طور عمده روش QCD، تنها به مجموعه ای از وظایفِ محدود بستگی دارد که به طور قابل توجهی پیچیدگی را کمتر می کنند، به ویژه در مورد ترکیب سرویس های توزیع شده ی پویا. نتایج تجربی، بر اساس مجموعه داده ای به خوبی شناخته شده از سرویس های وب (QWS)، مزایای استفاده از روش QCD در شرایط زمان محاسبه با توجه به تعداد سرویس های وب، را نشان می دهد.

1-مقدمه

معماری سرویس گرا (SOA) یک الگوی مدرن برای توسعه ی نرم افزار است که در آن یک سیستم، اغلب به صورت ترکیبی از سرویس های وب توصیف می شود. برای چنین سیستم هایی، علاوه بر اهمیت جنبه های عملیاتی، ویژگی های غیرعملیاتی (QoS) مانند کارایی، امنیت و یا دسترسی پذیری، در چرخه زندگی این سیستم ها نقش کلیدی ای را ایفا می کند [1-6]. اخیرا، تحقیقات زیادی به مدلِ QoS اختصاص داده شده است، که در آن مسئله ی بهینه سازیِ ترکیبِ سرویسِ مبتنی بر QoS (O-QSC) مرکز اصلی توجه این تحقیقات بوده است [2]. O-QSC که به عنوان یک مسئله ی دشوار NP شناخته می شود که هدفش انتخاب بهترین ترکیب سرویس ها از میان تمام ترکیبات سرویس های جایگزین با توجه به نیازمندی های کیفی نهایی کاربر می باشد (یعنی حداقل سازی زمان پاسخ کلی در حین حداکثرسازی دسترسی پذیری) [1-3،8]. برای رسیدگی به این مسئله، بیشتر تحقیقات موجود رویکرد بهینه سازی سراسری را دنبال می کنند که در آن روشی پایین به بالا، در سطح ترکیب سرویس، با در نظر گرفتن تمام ترکیب های سرویس ممکن پذیرفته می شود. این رویکرد ترکیبِ سرویسِ بهینه ای را انتخاب می کند که کیفیتِ جمعی (تناسب) ترکیب را با حفظ محدودیت های سراسری به حداکثر می رساند… 

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Service composition
Global optimization
Local optimization
Quality constraint decomposition

ثبت سفارش جدید