Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " مدل سازی مشخصات معماری سیستم و نرم افزار به صورت رفتاری قابل اجرا، برای تصمیم گیری جهت تخصیص منابع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل سازی مشخصات معماری سیستم و نرم افزار به صورت رفتاری قابل اجرا، برای تصمیم گیری جهت تخصیص منابع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Procedia Computer Science
سال انتشار
2016
کد محصول
1011998
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

اندازه، هزینه و نرخ کُند تغییرات در سیستم ­های فناوری اطلاعات وزارت دفاع (DoD) در مقایسه با سیستم­ های فناوری اطلاعات تجاری موجب معرفی یک سیستم DoD جدید شده است. تصمیم گیری برای طراحی، بدون در نظر گرفتن کل سیستم و محیط آن می­ تواند منجر به رفتارهای ناخواسته ­ای شود. این رفتارها، اثرات عملیاتی و مالی را به همراه دارند که معمولا تا هنگام تست سیستم آشکار نمی ­شوند. پیچیدگی این تعاملات سیستمی ارزان نیست و منابع فکری، برنامه ریزی شده و سازمانی را تحت تاثیر قرار می­ دهند. مدل سازی رفتاری دقیق جهت کاهش اثرات پیچیدگی، راهی برای ارزیابی تصمیمات طراحی معماری قبل، بعد و در طول پیاده سازی آن فراهم می­کند، اما این مدل سازی نمی­ تواند به خودی خود تخمینی از چالش ­ها و هزینه این تصمیمات طراحی ارائه دهد. در این تحقیق روشی برای استخراج تعداد UFP (نقطه عملکرد تنظیم نشده) از مدل­های رفتاری معماری، با استفاده از چارچوب مونتری فینیکس (MP) ، روش­ های صوری کم وزن و شبه کد سطح بالا جهت به کار گیری در مدل ­های تخمین هزینه از جمله COCOMO II مطرح شده است. علاوه بر این، ردیابی رویدادهای مدل MP، اطلاعاتی را برای تخمین­ های تست یکپارچگی فراهم می ­کند. به منظور تسهیل برقراری ارتباط با طرفین ذینفع، کاهش احتمال شکست نرم افزار و کاهش هزینه­ های پیاده سازی، این مدل­ های معماری قابل اجرا و غیرمبهم و همچنین نتایج بدست آمده از آنها را می­توان بررسی و تصحیح نمود.

-1مقدمه

در این مقاله یک روش مستقل از دامنه که از این به پس به آن ThreeMetrics می­ گوییم، جهت استخراج تعداد نقاط عملکرد تنظیم نشده (UFP) از مدل­ های معماری رفتاری گسسته معرفی می­ کنیم. این روش از زبان و چارچوب مدل سازی مونتری فینیکس (MP)، برای استفاده در مدل­ های تخمین هزینه از جمله COCOMO® ساخته شده است. مدل MP خود یک منبع غنی از اطلاعات جانبی به شمار می­رود و شامل سناریو­هایی (موارد استفاده) است که می­توان از مدل MP برای توسعه تست یکپارچگی متمایز و همچنین نمایش (view) نمونه­ های مدل معماری استخراج نمود. این نمونه ­های مدل معماری را می­توان برای دقت و تسهیل برقراری ارتباط با طرفین ذینفع مورد بررسی قرار داد. ThreeMetrics برگرفته از سه معیار تعداد UFP، ردیابی رویدادها و نمایش (view) می ­باشد… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Architecture
lightweight formal methods
behaviors
event traces

ثبت سفارش جدید