Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحلیل مشخصه موتور القایی خطی برای یک قطار سبُک وزن با توجه به طرح های ثانویه مختلف " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل مشخصه موتور القایی خطی برای یک قطار سبُک وزن با توجه به طرح های ثانویه مختلف
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Railway
سال انتشار
2008
کد محصول
1012216
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
6 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله روش تحلیل مشخصه عملکرد برای یک موتور القایی خطی که برای قطارهای سبُک وزن استفاده می شود را ارائه کرده است. در حالت کلی، به سبب فاصله هوایی زیاد، اثر انتهایی، اثر لبه عرضی، پیکربندی سه بعدی، نشتی زیاد، و ...، روش تحلیلی نمی تواند نتایج دقیقی را در یک موتور خطی فراهم کند. بعلاوه، یک روش عددی نیز نیازمند حافظه و زمان حل بسیار زیاد برای تحلیل گذرا می باشد. با این حال، روش پیشنهاد شده که یک نوع از حل ترکیبی با روش تحلیلی و روش عددی می باشد، بسیار سریع و دقیق می باشد. براساس این روش، تحلیل های FEM سه بعدی برای روش های طراحی مختلف در صفحه عکس العمل ثانویه انجام گرفته است و از نتایج تحلیلی، بهترین پیکربندی برای حمل نقل راه آهن شهری انتخاب شده است.

-1مقدمه

از آنجا تقاضا برای بازده هزینه، حساسیت کمتر نسبت به آب و هوا، و مفهوم قابلیت اطمینان در حمل و نقل شهری افزایش یافته است، دولت کُره سیستم راه آهن برقی خطی (مترو خطی) را در اواخر قرن بیستم مد نظر قرار داده است. مترو خطی، نیروی پیشرانش را از یک موتور القایی که مجزا از یک موتور دوّار متعارف بوده، دریافت می کند و نیروی پیشرانه را به صورت الکترومغناطیسی بدون استفاده از هیچگونه نیروی اصطحکاکی، تولید می کند. در نتیجه، از هیچ تزویج مکانیکی برای حرکت مستقیم الخط استفاده نمی کند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


End effect
Linear induction motor
LIM
Lightweight train

ثبت سفارش جدید