Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحقیق در مورد شبیه سازی سیستم کنترل موتور سنکرون خطی مغناطیس دائم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحقیق در مورد شبیه سازی سیستم کنترل موتور سنکرون خطی مغناطیس دائم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
AASRI Procedia
سال انتشار
2012
کد محصول
1012243
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله براساس تحلیلی مدل­های ریاضی PMLSM و تئوری­های کنترل برداری، شیوه ­ی مدل سازی سیستم کنترل را مطرح می ­نماید، دو حلقه ­ی کنترل که حلقه ­ی جریان داخلی و حلقه­ ی سرعت خارجی می ­باشند در سیمولینک متلب (Matlab/Simulink) استفاده می­ شوند، مدل ریاضی موتورهای سنکرون خطی مغناطیس دائم همچنین بوسیله­ ی اثر انتها و سیم ­پیچ نامتقارن سه­ فاز مدل می­ شود. نتایج شبیه­ سازی، کارایی مدل سیستم را ثابت و روش محاسبات کنترل آن را بررسی نموده، و علاوه براین پایه­ی تئوری کافی برای طراحی و تطبیق در سیستم کنترل کاربردی فراهم می­ نماید.

-1مقدمه

موتور خطی سنکرون مغناطیس دائم یک انتقال پیش­بری جدید است، و انتقال­ های مکانیکی را استفاده نمی­ کند. موتور خطی سنکرون مغناطیس دائم در اتوماسیون کارخانه و سیستم­ های کنترل عددی بیشتر و بیشتر استفاده شد چرا که آن­ها می­ توانند بدون مکانیزم­ های کوپلینگ (اتصال) غیرمستقیم، نظیر جعبه­ دنده­ ها، زنجیرها و کوپلینگ پیچشی­ عمل نموده و دستیابی به کنترلِ دقت بالا را فراهم ­نمایند. راز اینکه موتورهای خطی بطور وسیعی در ابزار ماشین CNC با سطح کارایی بالا استفاده می­ شوند همین است [1]. سیستم کنترل برداری موتور خطی سنکرون مغناطیس دائم دارای مزیت کنترل با دقت بالا و کارایی بالای دینامیکی می ­باشد، همچنین می ­تواند راحت­ تر سرعت را تغییر دهد، در نتیجه، این سیستم، محققان بیشتر و بیشتری را در داخل و خارج از کشور جذب می ­نماید تا به آن توجه نمایند [2]…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


PMLSM
SVPWM
modeling
closed–loop

ثبت سفارش جدید