Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " دفتر مدیریت پروژه به عنوان متصدی دانش در سازمان های پروژه محور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
دفتر مدیریت پروژه به عنوان متصدی دانش در سازمان های پروژه محور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier,International Journal of Project Management
سال انتشار
2013
کد محصول
1012458
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
283 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 .0pt;line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif; color:red" lang="FA">چکیده

.0pt;line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif" lang="FA">تحقیقات اخیر در مورد دفاتر مدیریت پروژه، بر روی قابلیت این دفاتر در عملکردشان به عنوان کارگزاران دانش بین پروژه ها و همچنین مابین پروژه و مدیران سطح بالا، تاکید کرده اند. با این حال، ادبیات موضوعی، مدارک کافی از نقش کارگزاری دفاتر مدیریت پروژه، ارائه نمی کنند. هدف تحقیق حاضر، بررسی عملکرد دفاتر مدیریت پروژه از منظر به اشتراک گذاری دانش و مطالعه این مورد است که آیا این عملکردها نیازهای به اشتراک گذاری دانش برای مدیران پروژه را منعکس می کنند یا خیر. این مسایل با استفاده از تحلیل موردی از هفت سازمان، بررسی شده اند. بخش اصلی، کسب بینش راجع به چگونگی به اشتراک گذاشتن دانش توسط مدیران پروژه و متخصصان در زمینه ساختار دفاتر مدیریت پروژه برای تطابق با طبیعت ، نیازها و انتظارات مدیریت پروژه، به منظور بهبود در اشتراک دانش در سازمان های پروژه محور (.0pt;line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif">PBO.0pt; line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif" lang="FA">)، می باشد. در نهایت، گام هایی تجربی در یاری رساندن به دفاتر مدیریت پروژه به منظور بهبود انطباق عملکردهایشان با نیازهای مدیران پروژه ، آموخته ها و شیوه به اشتراک گذاری دانش، پیشنهاد شده است.

.0pt; line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif">-1.0pt; line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif" lang="FA">مقدمه

.0pt;line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif" lang="FA">پروژه ها، سازمانهایی موقتی با زوالی اجباری هستند که به شکلی هدفمند برای تامین منافع هر سازمان دایمی یا ذینفعان معین بوسیله فرایندهای پیچیده حل مشکل، طراحی شده اند (.0pt;line-height:200%;font-family: "Tahoma",sans-serif">Söderlund, 2011.0pt;line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif" lang="FA">). پروژه ها اغلب به عنوان ابزارهای کارا برای ترکیب دانش با ارزش بهینه سازی حاصل از سرمایه گذاری ها، در نظر گرفته می شوند. اگرچه، پروژه ها، به عنوان سازمان های موقتی در نظر گرفته می شوند، با این حال موجودیت آنها بواسطه محدوده یک سازمان پروژه محور(.0pt;line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif">PBO.0pt; line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif" lang="FA">)، می باشد. سازمان های پروژه محور، شکل استانداردی ندارند و محققین قبلی در مورد شرکت های پروژه محور (.0pt; line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif">Lindkvist, 2004; Whitley, 2006.0pt;line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif" lang="FA"> )، سایر سازمان های پروژه محور (.0pt;line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif">Turner and Keegan, 2000.0pt;line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif" lang="FA"> ) یا کمپانی های پروژه محور (.0pt;line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif">Huemann et al., 2007.0pt;line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif" lang="FA"> ) بحث و بررسی کرده اند….0pt;line-height:200%;font-family:"Tahoma",sans-serif">

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Knowledge management
Knowledge sharing
Project management office

ثبت سفارش جدید