Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " سنتز نانوذرات شش وجهی CoFe2O4/ZnO و خواص الکترومغناطیسی آن ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سنتز نانوذرات شش وجهی CoFe2O4/ZnO و خواص الکترومغناطیسی آن ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Materials Letters
سال انتشار
2012
کد محصول
1012459
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما یک روش آسان برای سنتز نانوذرات CoFe2O4/ZnO با شکل شش ضلعی از طریق هیدرولیز در دمای بالای کمپلکس های گلیکول آلکوکسید دی اتیلن روی کی لیت شده در محلول قلیایی دی اتیلن گلیکول در حضور نانوذرات CoFe2O4 ارایه می کنیم. اطلاعات پراش اشعه ایکس نشان می دهد که نانوذرات به دست آمده متشکل از CoFe2O4 و ZnO می باشند. مورفولوژی ذرات شش ضلعی نانوذرات حاصل با استفاده از میکروسکوپ الکترونی عبوری آنالیز شد و نشان می دهد که شکل نانوذرات شش ضلعی با قطر متوسط کمتر از 100 نانومتر می باشد. پارامترهای الکترومغناطیسی در محدوده فرکانس گیگاهرتز توسط آنالیزکننده شبکه اندازه گیری شدند، که نشان می دهد خواص مغناطیسی و دی الکتریک به دلیل فرایند قطبش سطحی و مولتی رزونانس در CoFe2O4 شش ضلعی ترکیب شده اند همانطور که نانوذرات CoFe2O4/ZnO آماده شده اند.

1- مقدمه

سنتز نانوذرات هسته / پوسته مغناطیسی با توجه به مواد شیمیایی منحصر به فرد آن ها و خواص فیزیکی و کاربردهای بالقوه آن ها در تصویربرداری رزونانس مغناطیسی [1-3]، تصویربرداری بافت [4]، تحویل دارو هوشمند [5،6]، ذخیره سازی اطلاعات [7]، و سازگاری الکترومغناطیسی [8] به مدت طولانی از لحاظ علمی و فن آوری مورد علاقه بوده اند. پیشرفت های مهمی در سنتز مسیر شیمیایی یا فیزیکی نانوذرات هسته / پوسته فلزات و اکسیدهای مغناطیسی [9] ایجاد شده است. روش های متعددی از جمله ته نشینی [10]، میکروامولسیون [11]، فرآیندهای سل-ژل [12]، هیدروترمال [13] و تخلیه آرک [14] بررسی شده و برای سنتز نانو ساختار هسته / پوسته مورد استفاده قرار گرفته اند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید